A Sauber a McLaren, a Ferrari és a Force India után szintén az orron lévő lépcső eltakarása mellett döntött, igaz, az orr közepén hagyott egy „üreget”. Ez a harmadik megoldás az orrszerkezet kiképzésére, az autóját hétfőn bemutató Lotus ugyanis teljes egészében elhagyta a takaróelemet, mondván, aerodinamikai szempontból nincs jelentősége, csak plusz súlyt jelent. Ezt az indoklást azóta több csapat is cáfolta.
A Sauber megtartotta keskeny oldaldobozát a grafitszürke C32-esen, amelynek festése egyesek számára a 2010-es Hispaniát idézi – annál azonban biztosan versenyképesebb lesz Hülkenbergék kocsija. A keskeny oldal és tömör farrész a Sauber tervezői szerint növeli a hátsó aerodinamikai elemek hatékonyságát, ami nagyon fontos lenne az időmérős teljesítmény javítása szempontjából.
A karcsúsítást azért is lényegesnek tartotta a csapat, hogy a lehető legtöbb mozgatható ballaszttal tudja alakítani az autó egyensúlyát.
A négykerekűt a Ferraritól kapott motor hajtja, s a korábbi szezonokhoz hasonlóan szintén Maranellóból érkezett a váltó és a KERS is.
Az istálló az F1-es szokásoknak megfelelően alapkoncepciót mutatott be, amely szinte teljesen megváltozik a háromszor négy napos spanyolországi tesztidény végére, és azt remélik, a március 17-ei melbourne-i idénynyitón akár az élcsapatokra is veszélyes sebességet mutat.
Lotus | Január 28., Enstone | E21 | KÉPEK |
McLaren | Január 31., Woking | MP4-28 | KÉPEK |
Ferrari | Február 1., Maranello | F138 | KÉPEK |
Force India | Február 1., Silverstone | VJM06 | KÉPEK |
Sauber | Február 2., Hinwil | C32 | |
Red Bull | Február 3., Milton Keynes | RB9 | |
Mercedes | Február 4., Jerez | AMG F1 W04 | |
Toro Rosso | Február 4., Jerez | STR8 | |
Caterham | Február 5., Jerez | CT03 | |
Marussia | Február 5., Jerez | MR02 | |
Williams | Február 19., Barcelona | FW35 |