„Nem szeretem, hogy úgy kell vezetniük a pilótáknak, mint a taxisofőröknek – mondta Montezemolo. – Túlbonyolítjuk a versenyeket, a pilóták és a nézők számára is nehezen követhető ez így. Tavaly legalább csak a gumikra kellett figyelni, de így is benne volt a versenyben, hogy bár az élen állt valaki, igazából számítani lehetett rá, hogy még kiáll a boxba, és nem nyerhet emiatt. Ehhez jön, hogy az üzemanyaggal is spórolni kell – jobban tetszik, ha mindenki nyomhatja, ami a csövön kifér."
A Ferrari elnöke ugyanakkor megerősítette, hogy szükség volt a változtatásra, mert tartani kell a korral, és az F1 a jelenlegi hajtóművével valóban a technika csúcsát képviseli.
„A hibrid hajtásláncok nagyon bonyolult szerkezetek, elmondhatatlanul nagy kihívás volt összeilleszteni a turbómotort az elektronikus motorral, ezt bizonyítja, hogy nem minden gyártónak sikerült ezt megvalósítania. A megbízhatóság fontos kérdés marad, kíváncsian várom, hány autó ér célba az idénynyitón" – mondta Luca di Montezemolo.