A lap azt írja, a Red Bull végleg elvesztette türelmét a Renault-val szemben, afrancia autógyártó ugyanis legkorábban az Orosz Nagydíjra áll elő fejlesztett motorjával. Párizsban egyelőre nem dolgoznak az erőforráson, mert még mindig nem dőlt el, hogy a gyár kiszáll-e az F1-ből, vagy saját csapattal indul.
Utóbbi lehetőség nyitná meg a Red Bull előtt az utat a Mercedes felé, ha ugyanis a Lotust felvásárolja a Renault, akkor egy csapatra való Mercedes-motor felszabadul.
A Ferrari is szívesen adna motort a Red Bullnak, de a német szaklap úgy tudja, az olaszok semmiképp sem adnák oda legújabb fejlesztésű hajtóművüket az osztrák istállónak. A Red Bull ugyanis valós rivális a szemükben, ezért inkább a korábbi fejlesztésűt gyártanák párhuzamosan.
A Mercedes praktikai okokból csak egyfajta motort gyárt, és azt adja gyári csapatának, valamint összes partnerének. Ez ideális lenne a Red Bullnak, amely elfogadta, hogy nem kap teljes gyári támogatást, de szeretné elérni, hogy akár már 2016-ban a német hajtásláncokat használja, de ehhez gyors döntésre lenne szükség a Renault részéről.
Ha a Renault kiszáll, a Lotus a Mercedes partnere marad, így a Honda lesz az egyetlen motorgyártó, amelytől erőforrást lehetne vásárolni. A Toro Rosso talán belemenne az üzletbe a japánokkal, de ez a Red Bull F1-es szereplésének a végét jelentené.