„A Ferrari és a Red Bull végsebessége ma már ugyanolyan, mint a miénk. Évek óta mondogatjuk, hogy ha aszabályokat békén hagyják, ki fog egyenlítődni a csata az élmezőnyben. Éppen ez történik most – mondta Wolff, aki már a futam előtt is beszélt arról, hogy látványosan csökken a Mercedes fölénye a versenyhétvégéken. – Még jó is, hogy jövőre teljesen át kell építeni az autókat, így lehet esélyünk újra meglépni!”Wolff, aki már a futam előtt is beszélt arról, hogy látványosan csökken a Mercedes fölénye a versenyhétvégéken. – Még jó is, hogy jövőre teljesen át kell építeni az autókat, így lehet esélyünk újra meglépni!”
A Mercedes eddig ellenezte az új szabályok bevezetését, ami nem csoda, hiszen domináns csapatként a legtöbbet veszítheti vele. Jövőre szélesebbek lesznek az autók, akárcsak a kerekek, a változtatásoktól nagyobb átlagsebességet (és új erősorrendet) várnak a sportág vezetői.
Wolff szerint a Mercedes a Ferrari elrontott stratégiájának köszönheti győzelmét, Sebastian Vettel kétszer cserélt kereket, míg Lewis Hamilton csak egyszer.
„Ha Sebastian csak egyszer áll ki, nagyon nehéz lett volna nyerni. Nagyon kicsi volt a különbség az autók között – mondta Wolff, majd elárulta, a Mercedesnél fel sem vetődött, hogy a 11. körben a virtuális biztonsági autós fázis alatt a bokszba hívják Hamiltont.
„Papíron a két kiállás volt a gyorsabb, de nem úgy, hogy már a tizenegyedik körben kiállunk. Túl korán lett volna, ezért nem vállaltuk volna be. Ha a Ferrari is azzal a stratégiával ment volna, mint mi, megnehezítette volna a versenyünket” – mondta Wolff.