A vasárnapi futam rajtjánál Rosberg az első kanyar külső ívén próbált meg elmenni Hamilton mellett, de a brit a külső ívre sodródva leszorította a pályáról csapattársát, aki a kilencedik helyre esett vissza, és csak az 5. helyig zárkózott fel a leintésig.
„Mit tudunk ehhez kívülről hozzátenni? Itt nagyon nehéz az egyes kanyar, és mivel aszfaltozott a bukótér, mindenki bátran próbálkozik, viszont az diktál, aki a belső íven halad – mondta Wolff. – Nem örülünk neki, hogy az első sorból az első kör felénél második és kilencedik hely lett, de ez van. De mintha minden verseny után ugyanarról beszélnénk.”
Wolff tehát gyorsan elfelejtené az esetet, inkább arra összpontosít, miért volt Sebastian Vettelnek ilyen jó rajtja a Ferrarival.
„Született néhány szabály a rajt megnehezítésére, de a közelmúltban kifejezetten jól indultak az autóink. Most nem, Kanadában a Ferrari legyorsult minket. Pazarul indult el, ki tudja, lehet, hogy valamit kitaláltak, ezt meg kell vizsgálnunk” – mondta Wolff.