Max Verstappen nem sokkal a verseny vége előtt vezetett, aztán a két Mercedes a frissebb gumikon elhúzott mellette, s Kimi Räikkönen is gyorsan felzárkózott rá. A holland a 3. helyet próbálta megtartani, de az utolsó körben ebből második pozíció lett.
„Tetszik a pezsgő íze, de már azért kezd a fejembe szállni. A harmadik helyre számítottam, ez nagy bónusz. Gyors voltam, mindig sikerült elhúznom az üldözőimtől, de az egyenesekben még mindig hátrányban vagyunk a többiekhez képest – mondta Verstappen. – A végén hosszú volt a lágy gumis etapom, Kimi nagyon gyorsan felzárkózott, az utolsó tíz kör borzasztóan nehéz volt."
Jenson Button a harmadik helyről indulva a rajtnál feljött a második pozícióba, amit sokáig megtartott, s végig versenyképes volt a McLaren-Hondával.
„Ennél jobb versenyünk aligha lehetne a mostani autóval. Sokkal gyorsabbak, akik előttünk végeztek, nem is értem, hogyan voltam olyan sokáig előttük – mondta Button. – Az autó gyors, a stratégia tökéletes volt. A két DRS-zóna miatt esélyem sem volt elöl maradni, az egyenesek közepén a többi autó egyszerűen eltűnik előttem. Az elején és a végén megvannak, de a közepén még nagy a különbség.”
Pascal Wehrlein a 12. helyről rajtolva 10. lett, de nagy szerencséje volt, hogy nem büntették meg a rajtnál történt incidens miatt. Felipe Massa ugyanis a bokszból rajtolt, a 10. rajtkocka üresen maradt, Wehrlein pedig véletlenül odaállt. Még volt ideje visszatolatni a 12. pozícióba, így simán elrajtolt, és Sergio Pérez utolsó körben történt balesetének következtében feljött pontszerző helyre.
„Amikor bejött a biztonsági autó, azt hittem, vége a versenynek, hiszen rosszkor jött, az utolsó helyre kerültem. Aztán végig akartam menni, és egyre feljebb jöttem, Bottasszal és Gutiérrezzel csatáztam – mondta Wehrlein. – A végén láttam, hogy Pérez kiesett, de nem tudtam, hogy körhátrányban végül megelőztem-e vagy sem. Csodás a 10. hely, ezzel a Sauber elé kerültünk. A rajt előtt nagyjából fél másodpercen múlt, hogy vissza tudtam gurulni a rajthelyemre. Még sohasem volt olyan, hogy üressé vált a rajtkocka előttem, először nem is figyeltem rá.”