Az új szabály értelmében a csapatok tájékoztathatják versenyzőiket egy technikai hibáról, de a pilótának ki kell jönnie a bokszba, hogy helyrehozzák az autót, vagy kivegyék őt a versenyből. Az FIA ezen felül megígérte, hogy a jövőben senki nem ússza meg annyival a kihágást, mint Nico Rosberg Silverstone-ban. A legtöbben úgy vélik, az új szabály rossz irányba mutat, de olyanok is akadnak, akik kifejezetten örülnek, látják benne a jót. Ilyen Grosjean is.Az új szabály értelmében a csapatok tájékoztathatják versenyzőiket egy technikai hibáról, de a pilótának ki kell jönnie a bokszba, hogy helyrehozzák az autót, vagy kivegyék őt a versenyből. Az FIA ezen felül megígérte, hogy a jövőben senki nem ússza meg annyival a kihágást, mint Nico Rosberg Silverstone-ban. A legtöbben úgy vélik, az új szabály rossz irányba mutat, de olyanok is akadnak, akik kifejezetten örülnek, látják benne a jót. Ilyen Grosjean is.
„Autóversenyzők vagyunk, és nem akarunk 2000 oldalas kezelési útmutatót, amikor vezetünk – mondta a francia pilóta. – Ha adódik egy probléma, amit nem tudunk megoldani, csak bejövünk a bokszutcába és megbeszéljük, megcsináljuk a kerékcserét és mehetünk is vissza a pályára. Ez nem veszi el a versenyzés izgalmát, amire mindenki vágyik. Nem szólhatnak nekünk a problémáról, és be kell jönnünk a bokszba, ami megbolygatja a versenyt.”
Grosjean persze tisztában van azzal, hogy nehezebb dolguk lesz, hiszen egy versenyző sem képes fejben tartani azt a rengeteg információt, ami kellene ahhoz, hogy ne kerüljenek hátrányba, ha mondjuk technikai probléma lép fel.
„Néha fogalmunk sincs arról, mi lehet a probléma – ismerte el Grosjean. – Ha például egy szenzor romlik el, azt honnan tudhatnánk? Körülbelül 500-600 lehetséges pozícióba kapcsolhatsz, de nem ismerheted mindet kívülről. Valószínűleg hamarabb tanulnék meg kínaiul, mint ezeket. Szóval ez nagyon izgalmas lesz, mert annyi információval kell rendelkeznünk a bokszutcában, amennyivel csak lehet.”