A Force India számára Nico Hülkenberg nagyszerű időmérős teljesítménye ellenére rosszul alakult az Osztrák Nagydíj, hiszen egyik versenyzőjük sem tudta befejezni a futamot. Hülkenberg technikai probléma miatt néhány körrel a verseny vége előtt hajtott be a bokszba és adta fel a harcot, Sergio Pérez pedig az utolsó körben szenvedett nagy balesetet. Bob Fernley szerint talán minden másképp alakulhatott volna, ha korlátozás nélkül beszélhettek volna versenyzőikkel autójuk technikai állapotáról.
„Át kellene nézni a rádiós kommunikációt, hiszen nem mondhattuk el a versenyzőinknek, hogy a fékjeik kritikus állapotban vannak – nyilatkozta a Force India helyettes csapatfőnöke. – Ez kissé nyugtalanító. Ostobaság, hogy fejvédőt teszünk az autókra, de nem közölhetjük a versenyzőinkkel, hogy a fékjeik hamarosan tönkremennek. El kell beszélgetnünk az FIA-val erről, mert talán túl messzire ment. Úgy gondolom, hogy kontroll alatt kell tartanunk a versenyzők biztonságát. Ez összességében nem mentette volna meg Checót a kieséstől, de jó példa lehet arra, hogy mit kellene jobban átgondolnunk."
Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egyetért Fernleyvel, hiszen ők is aggódtak amiatt, hogy nem szólhattak Nico Rosbergnek a fékproblémájáról. Wolff szerint azonban az az egyik legnagyobb baj, hogy a szabály nem egyértelmű, hiszen csak abban az esetben közölhetnek ilyen dolgokat a versenyzőkkel, ha az veszélyezteti a biztonságukat, de azt nehéz megállapítani, hogy ez mikor van így.
„Az FIA nincs könnyű helyzetben, hiszen ők sem tudják, hogy hol a határ – mondta Wolff. – A csapatok visszaélnek ezzel, a biztonságra hivatkozva próbálnak közölni bizonyos dolgokat a pilótáikkal. Az én véleményem is az, hogy túl messzire mentünk ezekkel a korlátozásokkal."
Érdekesség még a Force Indiával kapcsolatban, hogy egy 17 éves orosz versenyzőnek, Nyikita Mazepinnek ad lehetőséget a Brit Nagydíj utáni teszten Silverstone-ban.