Az osztrák energiaital-konszern és az arról elnevezett F1-es csapat tulajdonosa, Dietrich Mateschitz szerint, ha a TAG Heuer néven futó Renault motorjai képesek lesznek fél másodpercre megközelíteni a világbajnoki címvédő Mercedest, akkor a Red Bull a pilótái és az autó segítségével képes lehet eltüntetni a hátrányt.
PÉNTEK |
02.00–03.30: 1. szabadedzés |
06.00–07.30: 2. szabadedzés |
SZOMBAT |
04.00–05.00: 3. szabadedzés |
07.00–08.00: időmérő edzés |
VASÁRNAP |
07.10: a verseny (58 kör, 307.574 km) rajtja |
KÖVETKEZŐ FUTAMOK |
Április 8., 17.10: Bahreini Nagydíj |
Április 15., 08.10: Kínai Nagydíj |
Április 29., 14.10: Azeri Nagydíj |
„Azt gondolom, hogy a 2018-as autónk kimondottan jól sikerült, a kasztni és a motor terén is közelebb vagyunk az élen lévőkhöz, mint tavaly ilyenkor voltunk. Azt ugyan nem tudjuk, hogy a Mercedes a téli szünetben mit csinált pontosan a motorjával, de ha fél másodpercre tudunk a Renault-val lenni mögötte, akkor a pilótáink eltüntethetik a különbséget” – fogalmazott a Salzburger Nachrichtennek adott interjúban az istálló tulaja.
Ha már a versenyzők szóba kerültek: Mateschitz kimondottan elégedetten nyilatkozott csapata jelenlegi pilótapárosáról, még úgy is, hogy Ricciardo szerződése az év végén lejár.
„Hogy megy, vagy marad, arról Danielt kell megkérdezni” – felelte az ausztrál pilóta jövőjét firtató kérdésre az üzletember.
„Egy hosszú együttműködés végén talán mindenki új kihívásokat keresne, főleg akkor, ha ez az új kihívás egy topcsapattól érkezne. Ha Daniel menni akar, elengedjük, de ha maradni szeretne, boldogok leszünk. Ha távozna, akkor sem esünk kétségbe, nyugodt lélekkel támaszkodhatunk a Toro Rossónál lévő fiúkra” – jelentette ki Mateschitz.
Az idény első futamát Ausztráliában, a melbourne-i Albert Parkban rendezik, vasárnap magyar idő szerint reggel 7.10-kor. A versenyhétvége eseményeiről a Nemzeti Sport Online részletesen beszámol.