
Sokszor panaszkodott Günther Steiner az utóbbi időben arra, hogy versenyzői azért esnek vissza a futamok végén, mert a gumik nem bírják jól a hosszú etapokat, és a hajrára már jelentősen veszítettek a teljesítményükből. A soron következő Spanyol Nagydíjra egyébként jelentős fejlesztésekkel készül a Haas, ám Romain Grosjean nemrégiben elég pesszimistán nyilatkozott, amikor azt mondta: mindez semmit sem ér, ha nem kicsit bajlódnak az abroncsokkal.
Mario Isola reagált a Haasnál megfogalmazott kritikára, és úgy véli, nem a Pirelli által gyártott gumik miatt szenved Romain Grosjean és Kevin Magnussen a versenyeken.
„Nehéz megítélni a helyzetet, hiszen a probléma a kasztnijukkal van – mondta a szakember. – Gyorsak az időmérőkön, a futamokon viszont a hőmérséklet gyorsan csökken. Megoldást kell találniuk arra, hogy melegen tartsák az abroncsokat, hiszen azok csak magas hőmérsékleten járulnak hozzá a megfelelő sebességhez.”