Mint beszámoltunk róla, a csapatok csütörtökön egyhangúlag megszavazták a 2021-re tervezett szabályváltozások 2022-re történő halasztását, s emellett többek között a karosszéria fejlesztését is befagyasztották költséghatékonysági célokból, hiszen a koronavírus-járvány miatt halasztott, illetve törölt versenyek nyomán a szereplők sok bevételtől esnek el.
Az eltolt szabályváltozások több versenyzőre és csapatra is hatással lehetnek, hiszen a mezőny nagy része pont a módosításokhoz igazította a jelenleg érvényes szerződése lejártát, és míg a Racing Point akkor alakulna át az Aston Martin gyári csapatává, a McLarenre motorváltás vár.
A wokingiak 2021-es kezdéssel írtak alá szerződést a Mercedesszel, ám a csütörtöki bejelentés után az is kérdésessé vált, együttműködésük vajon kezdetét veszi-e az így átmenetinek számító következő idényben, hiszen a karosszéria befagyasztása nehéz helyzetbe hozhatja a csapatot annak ellenére is, hogy a motorok rögzítési pontjai szabályhoz kötöttek, vagyis megegyeznek valamennyi gárdánál.
A McLaren azonban megerősítette, az eredeti tervek szerint, vagyis 2021-től él a mercedeses partnerség, és reméli, minimális módosítással sikerül megvalósítania a cserét. A BBC információi szerint a csapatnak leginkább a belső térbeli elrendezésen kell változtatnia, hogy megőrizhesse a versenyképességét a következő évben is.