A javaslatot állítólag hétfőn, az elmúlt hétvégén rendezett Portugál Nagydíj helyszínén, Portimaóban ismertették az istállók vezetőivel, és az egyeztetésen Jean Todt, a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) elnöke is részt vett.
A szaklap szerint az új idény március 21-én Ausztráliában kezdődik, majd Bahrein, Kína és Vietnám következik, hogy aztán május 9-én, Barcelonában elkezdődhessen a szezon európai része. Ebben Monte-Carlo, valamint Baki is helyet kap, június közepén a kanadai Montreal jelentené a tengerentúli kitérőt, aztán az augusztusi nyári szünet előtt még Franciaországban, Ausztriában, Nagy-Britanniában és Magyarországon járna a sorozat.
A szünet után Monza, Zandvoort és Spa-Francorchamps három egymást követő hétvégén következne, ahogyan később Szingapúr, Szuzuka és az oroszországi Szocsi is. Az utolsó futamot az elmúlt évekhez hasonlóan Abu-Dzabiban rendeznék decemberben.
Az idei versenynaptárban eredetileg 22 hétvége szerepelt, de a koronavírus-járvány átírta a forgatókönyvet. A módosított programnak megfelelően az idény csak júliusban kezdődött, azóta 12 futamra került sor, és a zárásig még öt van hátra, az utolsó december 13-án, Abu-Dzabiban.
Az, hogy jövőre sikerül-e 23 versenyt rendezni az F1-es világbajnoki sorozatban, a pandémia miatt egyelőre erősen kérdéses.
Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. vezérigazgatója a múlt héten az M4 Sport Sporthíradó című műsorában azt mondta, a Magyar Nagydíj várhatóan jövőre is augusztus első hétvégéjén lesz.