Sokak számára meglepő volt, hogy a múlt évben is szinte megállíthatatlan RB19-et az osztrák istálló nem fejlesztette, hanem egy szinte teljesen új koncepcióval rukkol elő idén.
A nagy változások azonban csak még inkább kedveztek a csapatnak, hiszen tisztán látszik, hogy ezzel csak tovább nőtt a különbség a Red Bull és a mezőny maradék része között, és a többi istálló egyelőre labdába sem tud rúgni az RB20 ellen.
A Red Bull főmérnöke, Paul Monaghan elmondta, hogy a változtatás lényege az volt, hogy a 2026-os szabálymódosítások előtt már csak a jelenlegi autó fejlesztésével kelljen foglalkoznia a csapatnak, így jövőre már nyugodtan koncentrálhatnak a következő generációs kocsik megalkotására.
„Ebben az érában valószínű ez az utolsó nagy dobásunk, 2025-ben ugyanis már az azt követő változásokra kell összpontosítanunk.”
Ennek ellenére a riválisok továbbra sem táplálhatnak nagy reményeket, mint a szakember megemlítette, a jelenlegi kiadásban is még rengeteg potenciál rejlik, így a jövőben is nagy feladat lesz tartani a tempót a „vörös bikákkal”.
„Nagyságrendileg jelenleg a tavalyihoz hasonló javulást tapasztalhatunk. Gyanítom, hogy az év vége felé ez kicsit csökkenhet, de van néhány zseniálisan kreatív emberünk, és ha kell, változtatni fognak. Ennyire egyszerű” – tette hozzá Monaghan.