Mint ismert, a jelenleg Sauberként futó istálló 2026-tól az Audi gyári csapatává válik, a német márka gőzerővel készül a Formula–1-re, ám már azelőtt jelentős átszervezésen megy át, hogy csatlakozna a királykategóriához. A kedd délután megosztott közleményből kiderül, hogy az F1-es projektet eddig igazgató Andreas Seidl, valamint az igazgatóság korábbi elnöke, Oliver Hoffmann távozik, helyettük érkezik a Ferrari korábbi csapatfőnöke, Mattia Binotto, aki operatív és műszaki igazgatóként csatlakozik.
A svájci születésű olasz szakember augusztus 1-jével áll munkába, és közvetlenül az Audi igazgatótanácsának jelent majd. Az azt vezető Gernot Döllner szerint Binotto tapasztalata sokat fog segíteni. „Örömömre szolgál, hogy sikerült beszerveznünk Mattia Binottót az ambiciózus Formula–1-es projektünkbe. Kétségtelen, hogy az F1-ben gyűjtött több mint 25 éves tapasztalatával döntő hozzájárulása lesz az Audi munkájához. A célunk, hogy az F1-es projektet F1-es tempóra állítsuk világos irányítási struktúrával, meghatározott felelősségi körökkel, és hatékony döntéshozatali folyamatokkal. Ennek elérése érdekében a csapatnak gyorsan és önállóan kell cselekednie. Szeretnék köszönetet mondani Olivernek és Andreasnak a Formula–1-be való belépésünk előkészítésében végzett meghatározó munkájáért, valamint az elkötelezettségéért."
39. MAGYAR NAGYDÍJ | |
Július 19., PÉNTEK | |
1. szabadedzés | 1. Sainz 1:18.713 |
2. szabadedzés | 1. Norris 1:17.788 |
Július 20., SZOMBAT | |
3. szabadedzés | 1. Norris 1:16.098 |
Időmérő | 1. Norris 1:15.227 |
Július 21., VASÁRNAP | |
A verseny (70 kör, 306.63 km) rajtja: | 1. Piastri, 2. Norris, 3. Hamilton |
KÖVETKEZŐ VERSENYEK | |
Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps | Július 28., 15.00 |
Holland Nagydíj, Zandvoort | Augusztus 25., 15.00 |
Olasz Nagydíj, Monza | Szeptember 1., 15.00 |