A Mercedes, a Ferrari, a Honda és a Renault is 32 egységethasználhat fel, s az előző idénnyel ellentétben nincs megszabva, hogy az 1.6-os turbómotoros hibrid rendszer mely részeit alakítják át a gyártók.
A Ferrari a 32 zsetonból 23-at használt az Ausztrál Nagydíjon bevetendő motorokhoz, a Mercedes 19-et, a Honda 18-at, míg a Renault csak hetet.
Ez azt jelenti, hogy a szezon hátralévő időszakára a Ferrarinak 9, a Mercedesnek 13, a Hondának 14, a Renault-nak 25 maradt. A francia gyártó a kevés fejlesztés ellenére fél másodpercet hozott a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest az előző szezon vége óta.
Mivel az idén húsznál több verseny lesz, az FIA a tavalyi négy helyett öt hajtóművet engedélyez pilótánként a teljes szezonban. Ez azt jelenti, hogy a gyártók további négy lépésben fejleszthetik erőforrásaikat.