„A verseny előtti értekezleten szóba került az ügy, de végül úgy döntöttünk, nem keveredünk bele, semmi értelme a mostani helyzetünkben egy ilyen jellegű vitát nyitni" – mondta Marco Mattiacci, a Ferrari csapatfőnöke.Marco Mattiacci, a Ferrari csapatfőnöke.
Christian Horner, a Red Bull főnöke úgy fogalmazott, meglepte a csapatát az FIA engedékenysége.
„Ez a módosítás az autó szerkezetét változtatja meg, hiszen más gyártótól származó féktárcsa került az autóba, más karakterisztikával, amiről még maga a pilóta is azt mondta, hogy más érzés vele autózni. Ez nagyon érdekes – mondta Horner. – Jó lenne, ha a szövetség tisztázná, mit lehet megtenni az időmérő és a verseny között az autóval, milyen szabályok vonatkoznak a parc fermére. Nem tudom, mivel magyarázzák meg az engedélyt."
A futamot megnyerő Nico Rosberg szerint hiába cserélhet a Mercedes a Brembo és a Carbon Industrie féktárcsái között, továbbra sincs megoldva az istálló leggyengébb pontjának számító kérdés.
„Az időmérőn nagyon sok gond volt a fékekkel, és a versenyre sem szűnt meg a baj. A csapat dolgozik az ügyön, de még nincs meg a megoldás. A verseny végén a kopott gumikon lassabb voltam, mint a mögöttem haladók, gyakran leblokkoltak a kerekek fékezéskor, ez bizony probléma" – mondta Rosberg, de arra nem tért ki, hogy a FRIC felfüggesztési rendszer eltávolítása milyen hatással volt a fékezésre. Annak viszont örült, hogy a módosítások után is a Mercedes maradt a legjobb csapat.