Előbb a Renault-val szakítani akaró Red Bullról lehetett pletykákat hallani.
„Tavaly óta hetente felhívják a vezetőséget, mert jó motort akarnak. Ám nem állnak szóba velük. Azok után, ahogy a Renault-ról beszélnek, ki akar a beszállítójuk lenni?” – idézett a motorsport.com egy magát megnevezni nem kívánó mercedeses forrást.
Az Autocar magazin úgy értesült, Andy Palmer, az Aston Martin igazgatója a Red Bull-lal tárgyalt arról, hogy hasonló partneri viszonyt építsenek ki, mint amilyenben most az Infinitivel vannak az osztrákok. Érdekes, a távol-keletiek részéről is Palmer kötötte az üzletet a Red Bull-lal, még amikor a Nissan luxusmárkájánál dolgozott. Az Autocar szerint a Red Bullnak szállított Mercedes-motorokat Aston Martinnak neveznék, a Daimler ugyanis öt százalékban a brit márka tulajdonosa.
„Erről még csak nem is tárgyaltunk. Nem hallottam még az Aston Martin ötletéről, sem a Red Bull ilyen terveiről. Minden reggel Helmut Markóval reggelizem, tudnék róla, ha tárgyalnának. Hogyan is adhatnánk nekik motorokat, ha már megvan a négy csapatunk, és ez a limit?” – érvelt Niki Lauda.
A motorsport.com szerint az nyithatna utat a Red Bull felé, ha a Renault a Lotust visszavásárolva hozná létre gyári csapatát.
Ami pedig az Aston Martint illeti, vasárnap Andy Palmer a Force India vezetőivel ebédelt, azaz nem elképzelhetetlen, hogy a jövőben mégis lesz Aston Martin néven illetett Mercedes-motor az F1-ben.