„Ez a projekt egyedi problémákat állított elénk, mert a célunk az volt, hogy október végéig valamennyi válogatott játékosát elkészítsük, de ugye még novemberben is voltak mérkőzések. Rekord idő alatt kell elkészítenünk a játékosok kicsinyített mását, ezért Kínában már ezer munkásunk dolgozik. Szerencsére nyolc hatalmas konténer már megérkezett Európába, mielőtt Kínában beköszöntött volna az újév. De nehéz volt az is, hogy megfelelő referenciákat szerezzünk néhány játékos arcképéhez, hogy a készítők elkezdjenek dolgozni” – mondta Mark Stinchcombe, a SoccerStarz egyik tervezője és a Creative Toys Company játékosztályának igazgatója.Mark Stinchcombe, a SoccerStarz egyik tervezője és a Creative Toys Company játékosztályának igazgatója.
„Nagyon lenyűgözött a SoccerStarz csapatának profi munkája. Azt gondolom, hogy sok hasonlóság van az igazi és a játékfutballisták között, a gyűjtők biztosan elégedettek lesznek.” – lelkendezett Peter Warsop, a Panini-csoport engedélyezési igazgatója, aki hozzátette, a vállalat természetesen a védjegyévé vált matricákat és a hozzátartozó albumot is piacra dobja a torna előtt.