Világszerte nyolcvan országban hatvanöt tévécsatorna és rádióállomás közvetítette a dán-norvég közös rendezésű eseményt. Az előző, 2008-as női Eb-hez képest tíz százalékkal több, összesen 966 órányi tévéközvetítés több mint 335 milliós nézettséget hozott. A mérkőzések összesen 220 ezer fős helyszíni látogatottsága rekord a női kontinensviadalok történetében.
A tavalyi női Európa-bajnokság hivatalos honlapját 650 ezer felhasználó látogatta meg, több mint kétszer annyi, mint az előző, 2008-as macedóniai eseményét. A jelentős növekedés fő oka az, hogy az Eb mind a 47 mérkőzését élőben közvetítette az EHF EURO WebTV, ami önmagában 160 ezer látogatót generált. Ennek az Eb-nek már saját Facebook-oldala is volt, ez új lehetőséget kínált a kontinensbajnokság eseményeinek nyomon követésére.
A 2010. évi férfi és női Eb-t együttesen 1.35 milliárd tévénéző látta, a 2666 órás összesített közvetítési időtartam 34 százalékkal haladja meg a 2008-as adatokat.