A Mol-csoport a 2025–2026-os idény végéig szóló kontraktust írt alá az EHF Marketinggel, s már a hétvégi, kölni négyes döntőn is megjelenik, ám jelentős felületet a következő évadtól kap.
„Erős és következetes hatásával a Mol-csoport tökéletesen illik az EHF Marketing tavaly nyáron bevezetett piaci stratégiájába. Ezzel a partnerséggel arra törekszünk, hogy meghatározzuk az évtized szponzorációs trendjeit, mint például a történetmesélés és a hitelesség, valamint a kézilabda-közösséggel való együttműködés” – mondta David Szlezak, az EHF Marketing ügyvezetője.
„Regionális vállalatként hisszük, hogy a sport szponzorálása hatékony eszköz a közösségek elérésére, hiszen a sport szeretete mindannyiunkban megnyilvánul és ezzel tömegeket érünk el határokon átnyúló, rangos nemzetközi eseményeken. Kevés dologban van annyi támogató üzenet, mint a sport: hihetetlen erőfeszítés, fair play, csapatmunka és az egységteremtés – ezeket az értékeket a Mol-csoport is büszkén viseli” – mondta Pantl Péter, a Mol-csoport kommunikációs igazgatója.