Az első félidőben már öt góllal (2–7) is vezető orosz együttes előnye a szünetre elfogyott, sőt, utána az első találatot a Köbenhavn szerezte (14–13). Ezután lassan építette fel az előnyét a Rosztov-Don, és végül hat góllal felülmúlta vendéglátóját. A sikerbe főszerepet vállalt a csapat brazil kapusa, Mayssa Pessoa, aki a második félidőben nagyon belelendült.
A CSM Bucuresti a korábbi Szeged-edző Dragan Djukics vezérletével pocsékul kezdett Norvégiában, a Vipers Kristiansand hamar ellépett 4–1-re, de az egyenlítésre sem kellett sokat várni, innentől pedig jó ideig fej fej mellett haladtak a felek (14–14). A fordulás után aztán meglógtak a románok, többször is vezettek öt góllal (16–21, 18–23), s bár a meccs hajrájában rendre visszakapaszkodott egyre a házigazda, pontot végül nem szerzett (27–29). A Bukarest a végén emberhátrányban is megőrizte előnyét, amelyet nagyban köszönhet a kiválóan játszó Andrea Lekicsnek.
A győriek csoportjában a Podravka hiába vezetett a hajrában 27–24-re, a végjátékban a Krim Ljubljana ki tudott egyenlíteni (27–27).
NŐI KÉZILABDA BAJNOKOK LIGÁJA
CSOPORTKÖR, 3. FORDULÓ
B-CSOPORT
Köbenhavn (dán)–Rosztov-Don (orosz) 21–27 (13–13)
A B-CSOPORT ÁLLÁSA 1. Rosztov-Don (orosz) | 3 | 2 | 1 | – | 86–71 | +15 | 5 |
2. Köbenhavn (dán) | 3 | 2 | – | 1 | 89–77 | +12 | 4 |
3. Brest Bretagne (francia) | 2 | – | 1 | 1 | 57–61 | –4 | 1 |
4. Sävehof (svéd) | 2 | – | – | 2 | 43–66 | –23 | 0 |
C-CSOPORT
Podravka (horvát)–Krim Ljubljana (szlovén) 27–27 (15–13)
A C-CSOPORT ÁLLÁSA 1. GYŐRI AUDI ETO KC | 2 | 2 | – | – | 72–50 | +22 | 4 |
2. Podravka (horvát) | 3 | 1 | 1 | 1 | 82–86 | –4 | 3 |
3. Krim Ljubljana (szlovén) | 3 | 1 | 1 | 1 | 77–86 | –9 | 3 |
4. Thüringer HC (német) | 2 | – | – | 2 | 46–55 | –9 | 0 |
D-CSOPORT
Vipers Kristiansand (norvég)–CSM Bucuresti (román) 27–29 (14–14)
A D-CSOPORT ÁLLÁSA 1. CSM Bucuresti (román) | 3 | 2 | – | 1 | 93–88 | +5 | 4 |
2. Bietigheim (német) | 2 | 1 | 1 | – | 57–55 | +2 | 3 |
3. FTC-RAIL CARGO HUNGARIA | 2 | 1 | – | 1 | 58–62 | –4 | 2 |
4. Vipers Kristiansand (norvég) | 3 | – | 1 | 2 | 80–83 | –3 | 1 |