A Bucsnál 2015-ben, az egyesület vezetőségének átalakulása után változtatták meg a logót, ám mint kiderült, nem biztos, hogy a legjobbat sikerült választani.
A Milwaukee-nak ugyan korábban is egy szarvasfej volt a logója, ám az új kifejezetten hasonlít a német cég, a Jägermeister szimbólumához. Az italgyártó vállalat azzal az indokkal fordult a szabadalmi minisztériumhoz, hogy több mint ötven éve az Egyesült Államok területén is kizárólagos joggal rendelkezik a szarvasfejemblémát illetően.
Mint a cég állítja, a két logó annyira hasonlít, hogy megtévesztheti az embereket, illetve azt hihetik, közvetlen kapcsolat van a csapat és a vállalat között.
Az ESPN úgy tudja, hogy a Jägermeister és a Bucks már dolgozott együtt, a hatóságoknak benyújtott panasz igazából csak formalitás, s a felek várhatóan megállapodásra jutnak, a Milwaukee pedig a továbbiakban is használhatja a logót.