A névben feltüntetett ital a Bartók Kft. idén februárban a párizsi Aqua Expón Oscar-díjat nyert terméke. A gyártó cég debreceni kötődésű családi vállalkozás. A Bartók-ikerfivérek - az ügyvezető Arnold és a marketingvezető Barnabás - elmondták, hogy gyerekkoruk óta járnak a Loki meccseire, tehát kézenfekvőnek tűnt, hogy ha van rá lehetőségük, akkor az utóbbi időben sikeres DVSC mellé álljanak. Mivel bíznak a csapatban, ezért a támogatás mértékét nem kötötték az eredményességhez.
A szponzori szerződés a 2005-2006-os bajnokság végéig szól, azaz másfél idényre. Az összeget nem árulták el a felek, viszont biztos, hogy nem aprópénzről van szó, hiszen Szilágyi Sándor, a DVSC Futballszervező Kft. vezetője jelezte, a klub 103 éves történetében - a jelenlegi tulajdonosi kört leszámítva - nem akadt ilyen jelentős támogató.
A névreklám nem csak a Loki, hanem az NB III-as fiókcsapat, a Létavértes mezén is rajta lesz - és persze, a pénzen túl jelentős mennyiségű ásványvizet is kapnak a labdarúgók.
Csubák Zoltán sajtófőnök bejelentette, hogy a piros-fehérek élő legendája, Komlóssy Imre aktív közreműködésével Loki-múzeumot kívánnak létrehozni. Ötletet várnak arra vonatkozóan, hogy hol lehetne az állandó kiállítás helye, s mindazok jelentkezését várják, akik a klub történetét bemutató tárlathoz archív képekkel, emléktárgyakkal hozzá tudnak járulni.
A bajnoki címért szurkolókat most leginkább a jelen érdekli. Nos, ők is válaszokat kaphatnak kérdéseikre, a jövő csütörtökre tervezett ankéton, amelynek helyét és pontos idejét valószínűleg hétfőn teszik közé a klub honlapján. Érdeklődésünkre Szilágyi Sándor megerősítette, hogy leigazolták a korábban Békéscsabán szereplő Grúz Tamást, de rajta kívül nem tárgyalnak más, szabaddá vált játékossal. Ami említést érdemel: Debrecenben tovább nőtt az érdeklődés a futball iránt, amit jelez, hogy immáron több mint 3200-an váltottak bérletet a Loki hazai meccseire.