„Azt gondolom, az egy jó jel, ha a régióban vannak olyan cégek és vezetők, amelyek és akik felismerik, hogy a PMFC-Matias érték, amely reményeink szerint egyre nagyobb érték lesz. Együttműködésünk lényege, hogy mindkét fél a saját eszközeivel segítse a másikat sikereinek elérésében. A klub különböző marketingeszközök segítségével azon lesz, hogy népszerűsítse a siklósi létesítményt" – mondta Elbert Gábor, a PMFC cégvezetője.
„Nagyon örülök a pécsi futballklubbal létrejött együttműködésnek. Mi abban tudunk segíteni a csapatnak, hogy a játékosok és a szakmai stáb a nagyobb mérkőzések előtt vagy után éljen a Siklósi Thermal Spa adta lehetőségekkel. Ennek fényében elkészítettük a kártyákat is, amelyeket a játékosok csoportosan vagy egyénileg tudnak majd felhasználni nálunk a Siklósi Thermal Spában” – tette hozzá Zoric Dragoslav, a Siklósi Thermal Spa ügyvezetője.