Hangos dobszóval, mi több, csinos lányokkal örvendeztették meg a hazai szervezők a kilátogatókat, a mérkőzés rangjához méltó show-műsor vezette fel az összecsapást. Megérte tehát idejében érkezni a stadionba.
Emlékezzünk csak, a mérkőzés kedvcsinálójával együtt lapunk arra ösztönözte a nézőket, hogy lehetőleg elővételben, s ha módjuk van rá, a világháló segítségével gondoskodjanak a beugrók beszerzéséről. A Haladás vezetősége úgy érzi, megérte kampányolni – soha nem látott mértékben fogytak ugyanis elővételben a jegyek, a héten mintegy 2800 belépőt adtak el, ezek közül négyszáz az internet segítségével talált gazdára. A szurkolói szokásokat és beidegződéseket kétségkívül nagyon nehéz egyik pillanatról a másikra megváltoztatni, most mégis úgy fest, az emberek nyitottak az új technológiára, sőt lassan rájönnek, a sorban állással elfecsérelt időt más, kellemesebb és hasznosabb módon is el lehet tölteni a mérkőzések előtt.