Labdarúgás: sikertörténet a Családbarát-kampány

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2014.05.11. 10:14
Szombat estére immár 15 különböző helyszínen zajlott le a Sport Tv és az MLSZ közös családbarát mérkőzés kampánya. A sorozatot értékelő sajtótájékoztatót Debrecenben, a Nagyerdei Stadionban rendezett első tétmérkőzés előtt tartották.

A debreceni Nagyerdei Stadionban megrendezett kampányértékelő sajtótájékoztatón kiderült, a Sport Tv és az MLSZ is sikeresnek ítéli a 2014-ben útjára indított családbarát mérkőzés kampányt. Ez a rendezvénysorozat a korábbi családbarát stadion verseny örökébe lépett, de ahelyett, hogy versenyeztette volna a klubokat, inkább lehetőséget biztosított az OTP Bank Liga minden csapatának, hogy igazi családi eseményt szervezzen. A klubok önként vettek részt a sorozatban, és az együttműködésből igen színvonalas rendezvények születtek. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy egy állomás még hátravan május 17-én, Kaposváron.

A Sport Tv, az MLSZ és az OTP Bank összefogásának köszönhetően két hónap alatt minden stadionban szerveznek egy-egy családbarát mérkőzést. Ezeken az eseményeken a gyerekek és kísérőik családi szektorban szurkolhatnak, 80 fiatal kapja meg a lehetőséget, hogy kedvenc csapata kapusának rúgjon tizenegyest és 16 db 200 ezer Ft értékű wellnesshétvégét sorsolnak ki. A Sport Tv tulajdonosa, a Chello Central Europe csatornáin tíz hét alatt mintegy 150 millió Ft értékű felületet kapott a kampány. A Sport Tv ezen felül élő közvetítéseiben és magazinműsoraiban is folyamatosan beszámolt a családbarát mérkőzések eseményeiről, sőt, az idény befejezését követően egy extra Zuhanyhíradó is bepillantást enged majd a mérkőzések hangulatába, ennek házigazdája Takács Rita lesz. Az MLSZ és a klubok is mindent megtettek azért, hogy saját weboldalukon, kiadványaikban is népszerűsítsék a kampányt.

„Sikeres eseménysorozaton vagyunk túl, a klubok összefogása és együttműködése rendkívüli volt, hogy közösen tegyünk a családi szurkolás élményéért. Ennek az egyik részeredménye, hogy az eddig lejátszott tizenhárom családbarát mérkőzésen az összes csapat hazai átlagnézettségével összehasonlítva május negyedikéig 5.2 százalékkal nőtt a helyszíni nézőszám. Célunk, hogy ez a hangulat, élmény tovább terjedjen, és a kilátogató nézők visszatérő, rendszeres látogatói legyenek a magyar stadionoknak. Ez egy hosszú folyamat, amelyben évek óta aktívan részt veszünk, hiszen hosszú távon elkötelezettek vagyunk a magyar futball támogatása mellett. Természetesen kétezer-tizenötben is folytatni kívánjuk családbarát kezdeményezéseink sorát” – mondta el Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója.

Sipos Jenő, az MLSZ szóvivője: „Az MLSZ kiemelt stratégiai célja, hogy a nők és a gyermekek, a családok minél nagyobb létszámban válasszák szórakozásul, szabadidős programjukként a labdarúgó-mérkőzések látogatását. Éppen ezért is örülünk a családbarát mérkőzés kampány sikerének. Az elmúlt időszakban jó néhány infrastrukturális fejlesztést hajtottunk végre, amely a kulturált, családbarát környezet kialakítását szolgálja. Ez a folyamat a következő két esztendőben gyorsabbá válik, és egyre látványosabb minőségi előrelépést hoz a stadionokban és a futballpályákon.”

A 2013–2014-ES BAJNOKI SZEZON CSALÁDBARÁT MÉRKŐZÉSEI:
21. forduló: 3. 22., 18.00, Bp. Honvéd–Kaposvár; 3. 22., 20.00, Paks–Győri ETO
22. forduló: 3. 29., 18.00, Ferencváros–Pápa; 3. 29., 20.00, Győri ETO–MTK
23. forduló: 4. 5., 18.00, Kecskemét–Videoton
24. forduló: 4. 12., 16.00, Videoton–Pápa; 4. 12., 20.00, MTK–Debrecen
25. forduló: 4. 19., 18.00, Újpest–Videoton; 4. 20., 18.30, Mezőkövesd–Diósgyőr
26. forduló: 4. 26., 16.00, Haladás–Mezőkövesd; 4. 26., 20.00, Diósgyőr– Paks
27. forduló: 5. 3., 20.00, Puskás FLA–Győri ETO; 5. 4., 18.30, Pápa–Debrecen
28. forduló: 5. 10., 16.00, Pécs–Mezőkövesd; 5. 10., 20.00, Debrecen–Újpest
29. forduló: 5. 17., 20.00, Kaposvár–Győri ETO

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik