„Nagy pillanat a Ferencváros életében, de a mi életünkben is az európai mércével is mérhető ajándékbolt megnyitása, amely végre az őt megillető helyen van, a stadion részeként valósulhatott meg – mondta Orosz Pál. – A klubhoz és mezszponzorunkhoz, a Nike-hoz is méltó megjelenést tudunk biztosítani a termékeknek. Köszönet mindezért a Nike profi munkatársainak, akik a bolt berendezésében főszerepet vállaltak. A boltban minden olyan, a klubhoz kötődő emlék- és használati tárgy kapható lesz, amely más európai nagyklubnál is megtalálható. A közvélemény-kutatások egymillió Fradi-szimpatizánsról számolnak be, amely jelentős merchandise értéket jelent, bár azt ennek ellenére sem tudhatjuk, hogy mindez a mezeladásban majd mennyit jelent. Ez nyilván erősen eredményfüggő.”Orosz Pál. – A klubhoz és mezszponzorunkhoz, a Nike-hoz is méltó megjelenést tudunk biztosítani a termékeknek. Köszönet mindezért a Nike profi munkatársainak, akik a bolt berendezésében főszerepet vállaltak. A boltban minden olyan, a klubhoz kötődő emlék- és használati tárgy kapható lesz, amely más európai nagyklubnál is megtalálható. A közvélemény-kutatások egymillió Fradi-szimpatizánsról számolnak be, amely jelentős merchandise értéket jelent, bár azt ennek ellenére sem tudhatjuk, hogy mindez a mezeladásban majd mennyit jelent. Ez nyilván erősen eredményfüggő.”
A klubvezető elmondta: az előző bajnokságban úgy végeztek a harmadik helyen, hogy lényegében csak idegenben játszottak, hiszen a hazai pályának számító Puskás Ferenc Stadionban is csupán vendégeskedtek. Ezúttal viszont a hazai környezet előnyeit kihasználva előrébb lépnének, még a bajnoki cím megszerzésétől sem riadnak vissza. Előbb azonban vár rájuk egy felemelő esemény, a Chelsea elleni stadionavató.
„Könnyebb dolgunk lesz a Chelsea-vel, mint a bajnokságban a Pápa ellen, amely tele van ferencvárosi nevelésű játékosokkal – tréfálkozott a klubvezető. – Szórakoztató meccset szeretnénk játszani, ehhez ideális partnerre leltünk a BL-résztvevő – ez szempont volt az ellenfélválasztásnál – Chelsea-ben.”