A klubok maguk határoznak áraikról, a kedvezményekről és arról, hogy a stadion mely részében milyen kártyával jogosult jegyet vásárolni a kártyatulajdonos. Ugyanakkor az MLSZ saját mérkőzésein (válogatott mérkőzések, kupadöntők) a 2014–2015-ös szezontól két éven át az interneten és elővételben történő jegyvásárlás esetén 20 százalékos kedvezmény mellett árusítja a jegyeket.
Az mlsz.hu-n megjelent hír szerint a szövetség elkötelezett amellett, hogy egyszerűsítse a jegyvásárlás folyamatát, a szurkolók bejutását a stadionba, és ezt a klubkártyarendszer fejlesztésével kívánja elérni. Az egységes rendszerben működő, de klubonként egyedi kialakítású plasztik kártya lehetővé teszi, hogy a szurkolónak csak egyetlen alkalommal kelljen megadnia az adatait, ezt követően minden jegyvásárláskor elegendő a kártyát vagy a kártya kódját használni, ezáltal jelentősen felgyorsul a jegyértékesítés folyamata.