Nem, nem bemutató labdarúgó-mérkőzésre, hanem ruhabemutatóra, amelynek ráadásul ők voltak a főszereplői: a Groupama Arénában ugyanis Peter Stöger és együttese a Retro Jeans új, Fradi x Retro modelljeit mutatta be, s kiderült, hogy a klub és a divatcég egymással karöltve sokkal dominánsabb, a korábbiakhoz képest erősebb karakterű kollekcióval rukkolt ki.
Kubatov Gábor, a Ferencváros elnöke az eseményen hangsúlyozta, egy 32-szeres bajnok csapatnál mindennek a helyén kell lennie, ezért nemcsak kiváló edzőre, modern stadionra és sok nézőre van szükség, hanem jó brandre is. Emlékeztetett arra, hogy amikor tíz éve átvette a klub irányítását, a buszgarázsból kialakított Fradi Shopban naponta két-három vevő fordult meg, manapság pedig van olyan nap, amikor 10 millió forint feletti a bevételük.
A csapat új, pályán kívüli uniformisát az esemény keretében a Ferencváros játékosai személyesen is bemutatták, a sérüléséből felépülőben lévő Sigér Dávid például azt mondta róla, hogy az öltözék vagány, fiatalos, ugyanakkor kényelmes is.
Ezzel párhuzamosan 29 darabból álló termékkínálat is készült a Ferencváros szimpatizánsainak, amely igazodik az aktuális trendhez, valamint a szurkolói tábor összetételéhez, s amelynek darabjait augusztus 28-tól lehet megvásárolni.
(A cikk a Nemzeti Sport szombati melléklete, a Képes Sport 2021. augusztus 28-i lapszámában jelent meg.)