McCabe a szurkolókkal együtt képzeli el a nagy „ComeBack”-et

Vágólapra másolva!
2008.07.15. 08:45
Hétfő este bemutatkozott az új Ferencváros. Az új korszakot leginkább a meghökkentő, narancssárga idegenbeli mez reprezentálta. Így a már csak a klubszínekben zöld-fehér együttes szenvedett vereséget a Sheffield Unitedtól, ám a fradistáknak nem a testvércsapat elleni mérkőzés a valódi értékmérő, hiszen a Sheffield a Premier League-be készül. Legalábbis erről beszél a két klubot egyaránt tulajdonló Kevin McCabe.
Paul Shaw (balra) már régi motoros az új Fradiban
Fotó: M. Németh Péter
Paul Shaw (balra) már régi motoros az új Fradiban
Paul Shaw (balra) már régi motoros az új Fradiban
Fotó: M. Németh Péter
Paul Shaw (balra) már régi motoros az új Fradiban

Tudja, hogy még mindig vannak kételkedők?

Szavazás

Önnek mi a véleménye az új Ferencvárosról?

Írja be az itt látható számot!


Hadd legyenek, az idő így is, úgy is bennünket igazol – mondta Kevin McCabe. – Amúgy miben kételkednek?

Korábban sokan azt is megkérdőjelezték, létezik-e egyáltalán angol befektető, aztán azt pletykálták, hogy szerepvállalásuk csupán ingatlanspekuláció, most pedig olyan híreket hallani, nem fejleszteni, hanem értékesíteni akarják a felvásárolt területet.

Arról nincs információm, milyen rosszindulatú pletykák látnak napvilágot Magyarországon, de tudja, mit, felesleges is foglalkozni a kritikusokkal. Mi sikeres, jól működő, hasznot hozó futballklubot akarunk felépíteni a Ferencvárosnál. Gondolja, felkértem volna például Mike Farnant – aki többek között a Manchester United globalizálásán dolgozott, és elérte, hogy a United Ázsiában is népszerű legyen –, hogy dolgozzon ki marketingstratégiát, amelynek révén idővel európai ismertséget szerezhet az egyesületnek, ha nem szándékozom megtartani az FTC-t?

Nyilván nem. Mikor lesznek kézzelfogható jelei az új kampánynak?

Július tizennegyedikétől folyamatosan. A „ComeBack” szlogen arra hívja fel a figyelmet, hogy a Fradi visszakerül az élvonalba, s arra szólítja fel a drukkereket, álljanak a csapat mellé, s jöjjenek vissza a lelátóra, valamint kéri a szponzorokat, újra támogassák a klubot. Mike Farnan anyagot állított össze, amelynek segítségével sikerülhet jó nevű külföldi cégeket is megnyerni, hogy Fradi-befektetők legyenek. Munkatársunk hatalmas kapcsolatrendszerének köszönhetően joggal reméljük, hogy bár egyelőre a ComeBack felirat díszíti az új, idegenbeli, európai élcsapatok mintáját követve narancssárga színű, valamint a tradicionális zöld-fehér dresszt, hamarosan a gyémánt fokozatú támogatónk neve jelenik meg a mezeken.

Ha már a mezszín. Nem tart attól, hogy a megszokottól elütő dresszel, a szinte teljesen kicserélődő, zömében külföldi játékosokkal felálló csapattal képtelen lesz azonosulni a Fradi-tábor?

Szurkolóbarát klubot szándékozunk létrehozni, a lehető legmagasabb szintre emeljük a Ferencvárost, márpedig a drukkerek számára szerintem ez a fontos. Amíg én és a társaságom Anglia egyik legtapasztaltabb, legeredményesebben működő ingatlanfejlesztője, a klubigazgatói posztot betöltő Terry Robinson harmincéves sportvezetői rutinját hozza Budapestre. A közvélemény-kutatások szerint több mint hatszázezer Fradi-szurkoló él Magyarországon, akiknek sikeres magyar és nemzetközi szereplést és kulturált kikapcsolódási lehetőséget garantálunk.

Hogy áll a stadionrekonstrukció?

Továbbra is szeretnénk hozzáértő magyarországi partnerrel megállapodni, amellyel közösen valósítanánk meg a fejlesztést. Az már biztos, hogy az év végére letesszük az asztalra a végleges terveket, és legkésőbb kétezertizenkettőre átadjuk az arénát. A jelenlegi stadionon feleslegesnek érezzük az újításokat, csak a kötelező karbantartási munkákat végeztetjük el, hogy az ősztől se roskadozó, piszkos pályán legyenek kénytelenek szurkolni a kilátogatók.

Az interjú teljes szövege a keddi Nemzeti Sport 3. oldalán olvasható.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik