A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata idén is meghirdette a Sportmarketing Awards elnevezésű díjátadóját, amely a magyar sport és sportmarketing legjobbjainak nyújt elismerést. A „Legértékesebb sportcsapat” kategóriában az FTC megvédte címét – írja a fradi.hu.
A díjátadóra október 20-án, csütörtökön került sor a budapesti Puskás Arénában. Az egész napos Sport Forum Hungary 2022 konferencia zárásaként adták át a Sportmarketing Awards díját a budapesti Puskás Arénában, melynek célja hogy „egy itthon egyedülálló objektív szempontrendszer alapján elismerjük az ország legnagyobb marketingértékkel bíró sportolóit és csapatait”. A díj kimondott célja továbbá a hatékony marketingmegoldások elismerése és népszerűsítése is.
A 2022-es Sportmarketing Awardson a „Legértékesebb sportcsapat” kategória győztese a Ferencvárosi TC labdarúgócsapata lett, amely ezzel megvédte tavalyi első helyezését. A Fradi az Európa-Liga-csoportját négy mérkőzés után három győzelemmel, egy vereséggel és kilenc megszerzett ponttal vezeti, emellett az NB I-ben a tavaszi bajnoki cím után jelenleg is az első helyen áll egy ponttal megelőzve a két meccsel többet játszó Kecskeméti TE-t.
A zöld-fehérek többek között a magyar labdarúgó-válogatottat és a Telekom Veszprém férfi kézilabdacsapatát is megelőzték. A díjat az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója, Orosz Pál vette át, azonban a csapatkapitány Dibusz Dénes is jelen volt a válogatott képviseletében.
A Ferencváros hét közben óriási meglepetésre kiesett a harmadosztályú Iváncsa ellen a Magyar Kupából. A „zöld sasok” szombaton a Puskás Akadémia elleni bajnokin, míg csütörtökön a Monaco elleni Európa-Liga-mérkőzésen feledtethetik a kínos kudarcot.