Az ob állása 4 futam után
Abszolút sorrend: 1. ifj. Tóth János, Tóth Imre (Bomba Rallye Team, Peugeot 206 WRC) 60 pont, 2. Benik, Somogyi (OMV Best Racing, Ford Focus WRC) 60, 3. Érdi, Varga (Castrol-Érdi Rallye Team, Subaru Impreza WRC) 39, 4. Turi, Papp (TP+2K AMSE, Toyota Corolla WRC) 37, 5. Aschenbrenner, Koronczai (V-Max Laky Club, Mitsubishi Lancer Evo5) 24, 6. ifj. Angyalfi, Kazár (SzerpenTeam, Subaru Impreza WRC) 18
Az ob állása 4 futam után
Abszolút sorrend: 1. ifj. Tóth János, Tóth Imre (Bomba Rallye Team, Peugeot 206 WRC) 60 pont, 2. Benik, Somogyi (OMV Best Racing, Ford Focus WRC) 60, 3. Érdi, Varga (Castrol-Érdi Rallye Team, Subaru Impreza WRC) 39, 4. Turi, Papp (TP+2K AMSE, Toyota Corolla WRC) 37, 5. Aschenbrenner, Koronczai (V-Max Laky Club, Mitsubishi Lancer Evo5) 24, 6. ifj. Angyalfi, Kazár (SzerpenTeam, Subaru Impreza WRC) 18
Az országos bajnoki sorozat egyetlen vegyes talajú versenyét tartják a hét végén Veszprém környékén, ami azt jelenti, hogy az első napon aszfaltos pályákon, a másodikon murván autózik a mezőny. Ez azért is érdekes, mert így szombat este futóművet kell cserélniük a csapatoknak, ami ugyancsak érdekes látványosság a nézők számára. Persze, remélhetőleg nem ez lesz az egyetlen izgalmas eseménye a viadalnak, s erről a rendezők a pályák kijelölésével próbáltak gondoskodni.
Négy év kihagyás után ugyanis visszatér a mezőny a legendás kislőtérre. A technikás murvás és nem utolsósorban hazai viszonylatban hosszú (21.5 km) szakasz nem kíméli sem az autókat, sem pedig a pilótákat, úgyhogy nagyon észnél kell lennie annak, aki győzni akar.
Márpedig szinte mindenki ilyen szándékkal érkezik Veszprémbe, hiszen túl a bajnokság felén már minden pontnak nagy jelentősége van. Erről talán ifjabb Tóth János és Benik Balázs tudna mesélni a legszemléletesebben. Mindkét versenyző 60-60 ponttal áll az összetettben, az ötszörös abszolút bajnok ifjabb Tóth (aki navigátora betegsége miatt kihagyott egy viadalt) csak azért tart előrébb, mert több futamgyőzelme van, mint vetélytársának.
Köztük tehát mindenképpen nagy csata várható, amelybe remélhetőleg ezúttal is bekapcsolódik majd a többi WRC-s pilóta is: említhetnénk Turi Tamást, Érdi Tibort, ifjabb Angyalfi Károlyt vagy akár Tagai Tamást is.
Szeleczky Tamást és Szabó Gergőt azért nem, mert ők nem neveztek a futamra. Előbbi azért, mert a Subaruját bérbe adták másnak (az eredeti tervében sem szerepelt a Veszprém-rali), utóbbi pedig azért, mert öt versenyre szólt a szerződése az idén, és inkább a másfélszeres szorzójú Budapest-rali mellett döntött.
Érdekesség, hogy a hírek szerint ott lesz viszont a rajtnál Korda Erik egy Impreza WRC volánja mögött. A jókezű fiatalembert a terepraliból már ismerhetjük, s most a legnépszerűbb autós szakágban is bemutatkozik.