Rácz 33 ponttal zárt

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2002.09.17. 21:54
Címkék
Porsche Michelin Szuperkupa, 10. futam, Monza
Az élcsoport: 1. Marko Werner (német), 2. Bouchut (francia), 3. Bernhard (német), ...11. Rácz István (magyar, BOVI Motorsport), ...15. Bódis Kálmán (magyar, BOVI Motorsport). Az állás 10 futam után: 1. Stéphane Ortelli (francia) 140 pont, 2. Werner 116, 3. Zampedri (olasz) 104, ...16. Rácz 33, 17. Bódis 25
Következik (szeptember 28–29.): 11. (záró)futam, Indianapolis
Porsche Michelin Szuperkupa, 10. futam, Monza
Az élcsoport: 1. Marko Werner (német), 2. Bouchut (francia), 3. Bernhard (német), ...11. Rácz István (magyar, BOVI Motorsport), ...15. Bódis Kálmán (magyar, BOVI Motorsport). Az állás 10 futam után: 1. Stéphane Ortelli (francia) 140 pont, 2. Werner 116, 3. Zampedri (olasz) 104, ...16. Rácz 33, 17. Bódis 25
Következik (szeptember 28–29.): 11. (záró)futam, Indianapolis
Noha egy futam még hátravan a sorozatból, Rácz István számára már véget ért a Porsche Michelin Szuperkupa. A fiatal versenyző azért nem utazik el az államokba, mert ugyanabban az időpontban tartják itthon a gyorsasági ob zárófutamát, és Rácz szeretne bajnok lenni. Bódis Kálmán viszont ott lesz Indianapolisban, bár azt egyelőre nem tudni, hogy a versenybe is beszáll-e, vagy csapatfőnökként tevékenykedik.
Ne szaladjunk azonban ennyire előre, hiszen Monzában is történtek érdekes események bőven. Rácz a 14. pozícióból remekül kapta el a rajtot és felzárkózott a nyolcadik helyre, ám az első sikánnál elhagyta a pályát, amiért "stop and go” büntetésre a boxba kellett hajtania. A tizennegyedik helyre tudott visszajönni, ám folyamatosan előzgetett és végül a 11. helyen intette le a kockás zászló.
Csapattársa, Bódis Kálmán számára a biztonságos célba érkezés volt a cél – 15. helyére így sem lehet panasz.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik