Megint változott a sorrend az élen állók között: a kétszeres Dakar-győztes Jean-Louis Schlesser még "meg sem melegedett az első helyen, máris vissza kellett adnia azt Carlos Sousának, aki jelenleg a legnagyobb riválisa a Vk-pontversenyben.
A rendkívül nehéz szakasz, amely a főszervező René Metge kedvence (könynyű neki, ő nem versenyez rajta), tehát ismét megváltoztatta az élcsoport sorrendjét, és sajnos megtréfálta az egyetlen magyar indulópárost, Szalay Balázst és Révész Zsoltot is. "Nem kezdődött jól a szakasz, mert a tizenötödik kilométernél egy bal kanyarnál elkeveredtünk, és a mögöttünk induló két Mercedes megelőzött – mondta Szalay. – Ezután kétszáz kilométert az ő porfelhőjükben tettünk meg, mivel előzési lehetőség egyáltalán nem adódott. A kétszázadik kilométernél elvétettünk egy nem látható nyomot, és egy órát mentünk a hegyekben körbe-körbe. A mezőny nagy része ott kevergett körülöttünk, rendkívül nehéz volt megtalálni a helyes utat a csalóka ösvények között.”Orient-rali Cappadocia 2003, a Vk 6. futama, Törökország
4. nap, Yemliha–Yenicubuk (össztáv: 488.05 km, a szelektív szakasz: 253.62 km):
4. nap, Yemliha–Yenicubuk (össztáv: 488.05 km, a szelektív szakasz: 253.62 km): 1. Sousa, Magne (portugál, francia, Mitsubishi L200 Evo) 3:47:04, 2. Schlesser, Lurquin (francia, belga, Schlesser Buggy) 5:06 perc hátrány, 3. Vigouroux, Winocq (francia, Chevrolet Protruck) 19:01 p h., …15. Szalay Balázs, Révész Zsolt (magyar, Chevrolet Blazer) 1:39:02 ó. h.
Az állás 4 nap után: 1. Sousa, Magne 13:27:05, 2. Schlesser, Lurquin 1:18 p h., 3. Vigouroux, Winocq 1:57:11 ó h., …14. Szalay Balázs, Révész Zsolt 3:50:48
Következik: 5. nap, Sultanhani–Ihlara (össztáv: 578 km, a szelektív szakasz: 306.73 km)