A negyedik helyen zárta a Fáraó-rali hetedik napját a Palik László, Darázsi Gábor duó és ezzel megtartotta hatodik helyét az összetettben.
A záró napon három páros csatázott az ötödik helyért, és mindhárom a legjobb négy között végzett, megelőzve a verseny későbbi dobogós helyezettjeit. Igaz, a Loubet, Dubois gyári nissanos duónak nem is volt miért sietnie, hiszen a verseny első felében tetemes előnyt gyűjtött össze. (A franciák pozícióját egyedül Sinozuka Kendzsiro veszélyeztette, ő azonban pénteken technikai hiba miatt kiesett.)"Este megbeszéltük, arra hajtunk, hogy elérjünk a célig – vallotta be Palik. – Aztán reggel egymásra néztünk és Gabival egyszerre mondtuk: meg kell próbálnunk harcolni az ötödik helyért. Nem hibáztunk a szakaszon, de a többiek is siettek, így Edi Orioli megtartotta a helyét előttünk, igaz, csak kevéssel: háromezer-háromszáz kilométer után 2:59 perc volt a különbség kettőnk között. A rajt előtt nem is álmodtunk a hatodik helyről, ám ahogy teltek a napok, egyre jobban megjött az étványunk és bebizonyosodott, hogy ez a Land Rover alapú versenyautó rendkívül jó választás volt.” Fáraó-rali, nemzetközi verseny, Egyiptom
7. nap, Baharija–Kairó (a szelektív szakasz hossza: 36 km). Autósok: 1. Salinero, Ruiz (spanyol, Nissan Terrano) 32:23, 2. Orioli, Pelanconi (olasz, Nissan Patrol) 1:16 p h., 3. Micuhasi, Rey (japán, francia, Nissan Terrano) 2:46 p h., 4. Palik László, Darázsi Gábor (magyar, Bowler) 2:54 p h.
A végeredmény. Autósok: 1. Loubet, Dubois (francia, Nissan Pick-Up) 22:33:53, 2. Tempestini, Di Persio (olasz, Nissan Patrol) 1:25:57 ó h., 3. Carello, Ferri (olasz, Chevrolet Sport) 2:03:40 ó h., …6. Palik László, Darázsi Gábor 4:07:55 ó h.