Az időjárás szeszélyessége miatt vasárnap már óvatosabb volt a felügyelő testület: a tervezett 14 helyett csak 11 körös versenyeket engedélyezett a gyorsasági autós ob hungaroringi záró futamán.
A Mobil1 Opel Astra-kupa mezőnye gurult először a mogyoródi aszfaltcsíkra, és Brachna László esélyt sem adott az ellenfeleknek. Rajt–cél győzelmet aratott, és bár üldözték néhányan – a viadal nagy részében a Grigalek, Assenbrenner, Mikl trió –, senki sem tudta megelőzni. A bajnokaspiráns Bárkovics Zoltánnak nem sikerült valami fényesen a rajtja, úgyhogy a mezőny második feléből kezdhette meg a felzárkózást. A leintésig a harmadik helyig jutott, és ez elég lett volna neki a bajnoki cím megszerzéséhez, csakhogy a technikai bizottság szabálytalanságot talált az autójában, ezért kizárta. A pilóta egyesülete fellebbezett a döntés ellen – tárgyalás később…Az 1600 kcm alatti túraautóknál Kincses István egy nappal korábbi nagy ellenfelei, Burghardt Károly és Katona Endre nem álltak rajthoz az évad utolsó futamán, így a mazdás versenyző viszonylag könnyedén lépett meg az ellenfelektől. Kincses győzelme olyan fölényes volt, hogy a második helyezett Janzer Györgyre is majd egy percet vert rá. Az előző napi tapasztalatokból kiindulva a Shell V-Power Racing Renault Clio-kupa futama hatalmas küzdelmet ígért. Az izgalmak már a rajt utáni első kanyarba a tetőfokukra hágtak, négy versenyző csúszott ki egyszerre, és mivel olaj került a pályára, piros zászlóval viszszaintették a futamot. A megismételt rajtnál a második pozícióból induló Wéber Gábor volt a legszemfülesebb, ám nem örülhetett sokáig vezető pozíciójának, mert a második körben füstölni kezdett az autója, és a pálya szélére kényszerült. Ezután Gál Szabolcs állt az élre (néhány kanyarral korábban megelőzte a pole-ból induló Jánosi Sándort) és attól kezdve már ki sem engedte a kezéből a győzelmet. A harmadik helyet Él István csípte el, ami azért is volt nagyon fontos számára, mert így az övé lett a év végi bronz is. (A bajnoki címet már két versennyel korábban megszerezte Wéber.) A médiakupa presztízsküzdelmét az abszolút negyedik helyen érkező Bessenyey Zoltán nyerte meg. A nagytúraautók versenyének rajtjára leszakadt az ég: zuhogott az eső, a pályán állt a víz. Az első rajtkockából Zengő Zoltán várhatta a lámpa szabad jelzését, a mezőny egyik leggyorsabbja, Rácz István pedig az utolsóból, mert az időmérő edzésen technikai okok miatt nem tudott menni. Ez azonban nem akadályozta meg abban a fiatal és tehetséges pilótát, hogy megnyerje a viadalt, mert miközben Bódis Kálmán és Pólya Ádám öszszeütközött (mindketten kiestek), Rácz bravúros előzéseket bemutatva az élre állt. Az addig vezető Zengő egyébként nagyon sportszerűen engedte el Ráczot (az autók közötti különbség amúgy sem tette volna lehetővé, hogy maga mögött tartsa), így az övé maradt az ezüstérem. A formulaautósok négy kör után leintett, csonka versenyét Magyar Miklós nyerte meg. 3. Heidelberg-kupa, az ob 12. (utolsó) futama, Hungaroring
Túraautók 1600 kcm felett: 1. Rácz István (BOVI Motorsport, Porsche) 25:18.61, 2. Zengő (Adrenalin Racing Team, SEAT Leon Cupra) 20.72 mp h., 3. Pólya M. (Rich SE, BMW) 49.02 mp h. Túraautók 1600 kcm alatt: 1. Kincses István (Kincses Turbó Team, Mazda RX7) 25:50.48, 2. Janzer (Berg ASE, Skoda Felicia Kit-car) 52.67 mp h., 3. Hajas (Stille ASE, Honda Civic VTi) 1:43.59 p h. Formulaautók: 1. Magyar Miklós (Magyar ASE, Formula–VW) 9:24.26, 2. Balatincz (Ventile Rallye SE, Formula MTX) 1.94 mp h., 3. Bakoss (G-Kart Team, Opel-Lotus) 26.30 mp h.
Shell V-Power Racing Renault Clio-kupa: 1. Gál Szabolcs (Szélesi Motorsport) 25:46.45, 2. Jánosi (J.B. Motorsport) 2.84 mp h., 3. Él (J.B. Motorsport) 5.23 mp h.
Mobil1 Opel Astra Classic-kupa: 1. Brachna László (J.B. Motorsport) 28:51.47, 2. Assenbrenner T. (Szélesi Motorsport) 2.79 mp h., 3. Bárkovics (Szélesi Motorsport) 9.55 mp h.