Manfred Stohl két pontja

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2003.11.13. 22:14
Címkék
Manfred Stohl azon kevesek közé tartozik, akik az idén privát pilótaként pontot tudtak szerezni a rali-világbajnokságon. Az osztrák fiatalember mégis egy kicsit közelebb áll hozzánk, magyarokhoz, mint az összes többi, azért, mert a hatszoros magyar bajnok ifjabb Tóth János autójával versenyez.
Stohl azzal a Peugeot-val szerzett két vb-pontot, amellyel itthon Janika versenyez
Stohl azzal a Peugeot-val szerzett két vb-pontot, amellyel itthon Janika versenyez
Stohl azzal a Peugeot-val szerzett két vb-pontot, amellyel itthon Janika versenyez
Stohl azzal a Peugeot-val szerzett két vb-pontot, amellyel itthon Janika versenyez
Stohl azzal a Peugeot-val szerzett két vb-pontot, amellyel itthon Janika versenyez
Stohl azzal a Peugeot-val szerzett két vb-pontot, amellyel itthon Janika versenyez
Ezzel az öregecske Peugeot 206 WRC-vel pedig igazán nagy bravúr volt pontot, pontokat szerezni a hét végi Brit Ralin. Az OMV Motorsport pilótája korábban volt már N-csoportos világbajnok, sőt, hetedik helyezése is volt abszolútban, csakhogy akkor még más volt a pontozási rendszer. Most megmutatta: egy jó pilótának ezzel a Peugeot-val is van keresnivalója a világbajnokságon.
– Mi volt az idényzáró vébéfutam legfőbb nehézsége?
– Az, hogy elég rossz volt a rajszámom, ezért az első napon többször utolértem néhány ellenfelemet. Nem velük volt baj, ők amilyen hamar csak tudtak, elengedtek, de szűkek voltak az utak, előfordult, hogy sokat kellett araszolnom mögöttük.
– Mennyire fontos önnek az a két pont, amelyet a hét végén szerzett?
– Inkább a helyezés a fontos, meg az, hogy voltak olyan gyorsasági szakaszok, amelyeken gyári pilótákat utasítottam magam mögé.
– Például Freddy Loixot, aki Burns helyén debütált a Peugeot gyári alakulatában. Miként lehetséges, hogy a versenyeken még induló legöregebb 206-os legyőz egy vadonatújat?
– Ezt Corrado Proverától, a Peugeot sportigazgatójától kellene megkérdezni. De tény, hogy a privát kézben lévő World Rally Carok közül ez a típus a legversenyképesebb. No meg hiába öreg az autóm, azért az elmúlt években sok új fejlesztés került bele.
– Ön korábban az N-csoportban Mitsubishivel hódított, és az a hír járja, annyira ismeri azt az autót, hogy ha álmából felébresztik, akkor is be tudja állítani bármely talajtípusra. Jelent ez valamiféle előnyt? Hiszen a Mitsubishi jövőre visszatér a világbajnokságra.
– Ezt így nem lehet előre megmondani. A japán vezetőkkel nagyon jó a kapcsolatom, de a vébécsapat vezetője német lesz, akinek nem vagyok a szíve csücske. De azért nem adtam fel minden reményt, mindennél jobban szeretnék ugyanis egy teljes világbajnoki idényt teljesíteni egy WRC volánja mögött.
Legfrissebb hírek

„Pokoli küzdelem lesz magunk mögött tartani Piastrit" – a Red Bull taktikája bevált, de mit hoz a verseny?

F1
1 órája

Wilsont máris utolérte a Crucible átka, a sznúker-vb első napján eldőlt, hogy nem lesz címvédés

Egyéb egyéni
1 órája

Vasárnapi sportműsor: Fradi–Nyíregyháza, Leicester–Liverpool, Szaúdi Nagydíj

Minden más foci
2 órája

Újabb két magyar érem a dohai tornavilágkupán

Torna
3 órája

Ez a forduló sem maradt Doué-gól nélkül, a PSG legyőzte Loic Nego csapatát

Francia labdarúgás
3 órája

Elúszott a bajnoki arany? Kikapott a kiesőjelölttől az Atlético

Spanyol labdarúgás
3 órája

„Agyátültetésre van szükségem” – Hamilton továbbra is szenved az időmérőn a Ferrarival

F1
3 órája

Győzelmet aratott a Roma a Verona ellen

Olasz labdarúgás
3 órája
Ezek is érdekelhetik