Giancarlo Fisichella menedzsere, Enrico Zanarini elárulta, hogy olasz ügyfele közel áll a megegyezéshez a Renaul-istállóval.
Fisichella (jobbra) és Alonso jövôre ugyanazt az uniformist fogja viselni
Fisichella (jobbra) és Alonso jövôre ugyanazt az uniformist fogja viselni
"Még nem írt alá semmit, ezért nem vehetjük százszázalékosra, hogy a francia csapatban folytatja. Idő kérdése, mikor válik hivatalossá Giancarlo szerződtetése, a csapanak kell megtennie az utolsó lépést" - mondta Zanarini. A brit sajtó szerint Fisichella már aláírt, és a Renault a hét második felében jelenti be, hogy Fisico lesz Fernando Alonso csapattársa a következő idényt feltehetően a Toyotánál kezdő Jarno Trulli helyett. Fisichellának a következő idény végéig szól a Sauberrel kötött szerződése, de Peter Sauber csapatfőnök jó szokásához híven szívesen elengedi a versenyzőt, ha nagy csapathoz hívják. A pilóta iránt korábban a Williams is érdeklődött, de úgy tűnik, hogy a grove-iak Mark Webberrel és Nick Heidfelddel pótolják a Juan Pablo Montoya, Ralf Schumacher duót. A kolumbiai a McLarennél, a német a Toyotánál folytatja jövőre. Az idén azonban még a Williams-BMW-ket hajtják, azaz az előző három versenyen csak Montoya hajtotta a magáét. Ralf Schumacher ugyanis az Egyesült Államok Nagydíján történt balesete során kettős csigolyatörést szenvedett, emiatt az utóbbi három futamon nem állhatott rajthoz. Helyettesei közül Marc Gené sem Franciaországban, sem Nagy-Britanniában nem tudott pontot szerezni, Antonio Pizzoniának pedig csak egy hetedik helyre futotta a Német Nagydíjon. "Ha az orvosok megengedik Ralfnak, hogy elinduljon a Magyar Nagydíjon, nem szabad haboznia, mert óriási szükségünk van rá az utolsó hat versenyen. A helyetteseitől nem várhatunk sokat, mert váratlanul jutnak lehetőséghez, és az óriási nyomás alatt összeroppannak. Nem hibáztatom őket ezért, hiszen bizonyos szempontból ezen múlhat a jövőjük, és nem csoda, ha elidegeskedik a lehetőségeket" - mondta Mario Theissen, a BMW sportigazgatója. A McLaren-csapat megvédte vasárnapi döntését, amely szerint nem hívta be a boxutcába és nem fejeztette be a versenyt David Coultharddal azután, hogy Kimi Räikkönen autóján eltört a hátsó légterelő. A finn kicsúszott a törés miatt, de a csapat vezetői szerint ez a veszély nem fenyegette a skótot, aki célba is ért, méghozzá a negyedik helyen. "Ezeket az alkatrészeket több ezer kilométeren át teszteljük, mielőtt bevetjük őket a versenyen. Egyedi problémáról volt szó, vagy a minőségellenőrzésnél hibáztunk, vagy a verseny során csapódott valami a szárnynak, amely ettől meghibásodott" - mondta Martin Whitmarsh, a McLaren igazgatója. Coulthard hozzátette, egy pillanatig sem aggódott a saját autója miatt.