Rajt az újpesti rakparton

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2004.08.05. 20:13
Címkék
Az újpesti alsórakparton tartandó prológgal kezdődik és egy nagyszabású, Papp László Sportaréna-beli szuperspeciálissal (hazánkban még nem volt példa arra, hogy zárt csarnokban gyorsasági szakaszt tartsanak) ér véget a Michelin Budapest-rali.
Turi Tamás megnyerte az elsô két aszfaltos viadalt, és most megint a neki kedvezô talajtípus következik (Fotó: Meggyesi Bálint)
Turi Tamás megnyerte az elsô két aszfaltos viadalt, és most megint a neki kedvezô talajtípus következik (Fotó: Meggyesi Bálint)
Turi Tamás megnyerte az elsô két aszfaltos viadalt, és most megint a neki kedvezô talajtípus következik (Fotó: Meggyesi Bálint)
Turi Tamás megnyerte az elsô két aszfaltos viadalt, és most megint a neki kedvezô talajtípus következik (Fotó: Meggyesi Bálint)
Turi Tamás megnyerte az elsô két aszfaltos viadalt, és most megint a neki kedvezô talajtípus következik (Fotó: Meggyesi Bálint)
Turi Tamás megnyerte az elsô két aszfaltos viadalt, és most megint a neki kedvezô talajtípus következik (Fotó: Meggyesi Bálint)
Látványban tehát nem lesz hiány, bár a verseny nem ezeken a szakaszokon dől majd el.
Az első nap Salgótarján központtal kilenc, a második napon pedig Eger központtal nyolc gyorsasági szakaszt teljesít a mezőny, amelynek csak egy része (az Európa-kupában indulók) gurul át a céldobogón a West End parkolójában, az ob résztvevői számára ugyanis már szombaton este véget ér a megméretés.

Az abszolút győztesre nehéz lenne tippelni, ugyanis a hét rajthoz álló World Rally Car-pilóta közül bárkinek van esélye a sikerre, és akkor az A8-asokról még nem is beszéltünk, pedig a szombathelyi első helye után bizony Aschenbrenner Györggyel mindenképp számolni kell. De visszatérve még a WRC-sekre. Turi Tamás az idény első két futamán bizonyította, hogy aszfalton nehéz őt legyőzni, és most újra az ő kedvenc talajtípusa következik. Persze a bajnoki éllovas Benik Balázst sem kell félteni, ő is igyekszik majd elhódítani a győztesnek járó trófeát, csakúgy, mint a legutóbbi, veszprémi csatából győztesen kikerülő Herczig Norbert, aki bár a Skodát még nem vezette aszfaltversenyen, a kétkerék-hajtású autókkal rengeteg tapasztalatot szerzett.
Az Európa-kupában az N-csoportos címvédő Spitzmüller Csaba viseli az egyes rajtszámot, és ha úgy dönt, hogy az ob-futam leintése után is folytatja, esélye van az Ek-futamgyőzelemre. Csakúgy, mint Bútor Róbertnek, akinek már egy negyedik pozíció is elég ahhoz, hogy megszerezze a Szuper1600-as géposztály bajnoki címét.

Szavazás

Ki nyer az abszolútban?

Az N-csoportban?

A Szuper1600-ban?

Rali ob: ki nyer az abszolútban?

Kilométerről kilométerre
Időell.HelyszínTáv (km)Első autó
2004. augusztus 6. (péntek)
PrológÚjpesti alsórakpart17.30
2004. augusztus 7. (szombat)
RajtSalgótarján7.00
Gy. 1.Mátrakeresztes–Mátraszentimre10.18.08
Gy. 2.Mogyorós-orom–Parádsasvár17.58.36
Gy. 3.Tótújfalu–Zagyvaróna17.19.49
SzervizSalgótarján (20 perc)10.19
Gy. 4.Mátrakeresztes–Mátraszentimre10.111.42
Gy. 5.Mogyorós-orom–Parádsasvár17.512.10
Gy. 6.Tótújfalu–Zagyvaróna17.113.23
SzervizSalgótarján (20 perc)13.53
Gy. 7.Mátrakeresztes–Mátraszentimre10.115.16
Gy. 8.Mogyorós-orom–Parádsasvár17.515.44
Gy. 9.Tótújfalu–Zagyvaróna17.116.57
SzervizSalgótarján (20 perc)17.27
CélEger20.00
2004. augusztus 8. (vasárnap)
RajtEger6.00
Gy. 10.Egerszalóki elág.–Tarnaszentmária12.76.43
Gy. 11.Parádsasvár–Mogyorós-orom17.37.22
Gy. 12.Verpelét–Egerszalók8.08.20
SzervizEger (20 perc)9.05
Gy. 13.Egerszalóki elág.–Tarnaszentmária12.79.48
Gy. 14.Parádsasvár–Mogyorós-orom17.310.27
Gy. 15.Verpelét–Egerszalók8.011.25
SzervizEger (20 perc)12.10
Gy. 16.Egerszalóki elág.–Tarnaszentmária12.712.53
Gy. 17.Parádsasvár–Mogyorós-orom17.313.32
SzervizEger (20 perc)15.32
Gy. 18.Bp., Papp László Sportaréna1.016.18
CélBp, West End City Center16.58
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik