A Horváth Béla, Tóth György kettős bravúros felzárkózást bemutatva átvette a vezetést a tereprali országos bajnokság hatodik viadalán.
A Mercedesszel autózó kettős azon szerencsések közé tartozott, akik nem tévedtek el a harmadik szakaszon - többek között ennek köszönheti éllovas pozícióját. No meg annak, hogy az autó szinte szárnyal a megújult futóművel. Ennél azért jóval több gondja volt a pénteki éllovas Gál Istvánnak, aki a második helyre csúszott vissza, miután meggyűlt a baja a vendégmarasztaló sárral. Jó néhány perc eltelt, mire Szabó Zoltán kiráncigálta onnan (fair play díj járna érte), és ha ez még nem lett volna elég, amikor folytatták a száguldást, Gál navigátora, Oroszlán Tibor megsérült. Ô vezényelte a sárból való mentést, és amikor visszaült, nem volt ideje tökéletesen bekötni magát, úgyhogy egy ugrásnál beverte a fejét - a szeme környéke úgy néz ki, mintha nem is terepralis lenne, hanem minimum bokszoló.A harmadik helyen tanyázó Ács László egy kicsit csalódott, hogy maradt a harmadik helyen, viszont abból a szempontból elégedett lehet, hogy ő se sok időt vesztett az eltévedés miatt. Szabó Zoltán a fentebb említett okok miatt összegyűjtött némi hátrányt, ami azonban ledolgozható. G-Roby-kupa, az ob 6. futama
Abszolút sorrend a 2. nap után: 1. Horváth B., Tóth Gy. (Premier Motorsport, Mercedes GE) 2:46:11, 2. Gál, Oroszlán T. (Auto Eldorado, G. Baba Proto Evo) 1:04 perc hátrány, 3. Ács, Bagics (K-Speed, Nissan Pick-Up) 3:16 p h., 4. Szabó Z., Tagai R. (Cél ASE, Hyundai Galloper) 5:10 p h., 5. Murczin, Szabó Gy. (3. D. Racing, Mitsubishi Pajero) 7:02 p h., 6. Kristóf, Hujber (Premier Motorsport, Bowler) 11:50 p h.