A bajnoki címvédő Gál István, Oroszlán Tibor kettős tegnap nem örült az előkelő rajtszámnak, mivel első indulóként magára kellett vállalnia a "takarító" szerepét. A puha hóban nem volt könnyű autózni és utakat találni, így a később indulók ezúttal jobban jártak. Az első menetet ennek megfelelően a Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős nyerte meg, amely bebizonyította, hogy nemcsak szaharai, hanem "szibériai" viszonyok között is uralja a terepet. Ám a nyolcszoros bajnok Gál ezt nem hagyta annyiban, sorra nyerve a szelektív szakaszokat, tetemes előnyre tett szert a nap végére.
A dakarosok közül Szalayékon kívül Liszi Lászlóék is elindultak, ők az erőgépnek nem nevezhető dízel Pajeróval a negyedik pozícióban tanyáznak a sportszerűségből jelesre vizsgázó, egyszer Benyó Miklósnak segítséget nyújtó Ács László mögött.
5. Adrienn-Gombi-kupa, az ob első futamaAbszolút sorrend öt szelektív szakasz után: 1. Gál István, Oroszlán Tibor (Art Off Road SE, G-Proto 5.0) 1:42:55, 2. Szalay, Bunkoczi (4x4 Off Road Club, Opel Frontera) 6:42 perc hátrány, 3. Ács, Bagics (K-sped Porsche ASE, Nissan Navara) 12:54 p h., 4. Liszi, Tóth D. (4x4 Off Road Club, Mitsubishi Pajero) 18:53 p h., 5. Horváth B., Tóth Gy. (Premier Motor Sport Club, Mercedes G 450) 21:46 p h., 6. Fuszéder, Nagy Sz. (RTL Motor Sport Klub, Bowler) 25:11 p h.