A címvédő Gál vezet, de üldözik az ellenfelek

TÓTH ANITATÓTH ANITA
Vágólapra másolva!
2005.09.03. 22:51
Címkék
Mivel az utolsó, a leghosszabb szelektív szakszt törölték, nem alakultak ki nagy különbségek a tereprali országos bajnokság hatodik viadalának első napján. Ez egyben azt is jelenti, hogy a mai záró napon gyakorlatilag bármi megtörténhet, kis túlzással az utolsóból is lehet első.
A Gál István, Oroszlán Tibor kettôs saját építésû autója hibátlanul mûködött, ennek is köszönhetô a vezetés (Fotó: Meggyesi Bálint)
A Gál István, Oroszlán Tibor kettôs saját építésû autója hibátlanul mûködött, ennek is köszönhetô a vezetés (Fotó: Meggyesi Bálint)
A Gál István, Oroszlán Tibor kettôs saját építésû autója hibátlanul mûködött, ennek is köszönhetô a vezetés (Fotó: Meggyesi Bálint)
A Gál István, Oroszlán Tibor kettôs saját építésû autója hibátlanul mûködött, ennek is köszönhetô a vezetés (Fotó: Meggyesi Bálint)
A Gál István, Oroszlán Tibor kettôs saját építésû autója hibátlanul mûködött, ennek is köszönhetô a vezetés (Fotó: Meggyesi Bálint)
A Gál István, Oroszlán Tibor kettôs saját építésû autója hibátlanul mûködött, ennek is köszönhetô a vezetés (Fotó: Meggyesi Bálint)

Főleg, hogy az ominózus hosszú szakasszal kezdik a napot a versenyzők - csak éppen javított itinerrel, visszafelé. Mivel tegnap az volt a gond, hogy az itiner néhány helyen pontatlan volt, ami miatt az előfutók nem találtak végig a pályán. Így nem engedhették elrajtolni a versenyzőket, akik etapként teljesítették a szakaszt.

A vezető pozíciót a bajnoki pontversenyben is élen álló Gál István, Oroszlán Tibor kettős harcolta ki, ám mögötte - lőtávolban - ott sorakoznak hosszú, tömött sorokban a riválisok. "Az utolsó szakasz meghatározhatta volna a végeredményt is, kár hogy elmaradt - mondta Gál. - Egyébként remek pályákon autóztunk, az autó tökéletesen működött, remélem, így is folytatódik, és akkor nem lehet gondunk."

A második helyen Rigler Zoltán áll, aki egyre jobban kezdi megszokni az Olaszországból bérelt Toyota RAV4-est, és az eredmények azt mutatják, hogy pokoli gyorsan autózik vele. Egy szelektív szakaszt meg is nyert, és feltett szándéka, hogy növelje a részsikerek számát.
A képzeletbeli dobogó harmadik fokán Liszi László tanyázik, aki a múltkori kiesése után mindenképpen bizonyítani szeretne, és a második helyre is esélye lehet, hiszen mindössze öt másodperc a hátránya Riglerrel szemben.

Az egyiptomi Világkupa-viadalra készülő Szalay Balázs az első szakaszon egy kicsit eltévedt, ám emiatt nem került nagy hátrányba, és mivel az autójában most kipróbált új fejlesztésű alkatrészek remekül beváltak, nem tartja elképzelhetetlennek, hogy beleszóljon a dobogós helyezések sorsába. Támadni fog, az biztos. És szükség is lesz rá, mivel az ötödik pozícióban álló Ács László nagyon közel van hozzá.

PSI Holding-kupa, az ob 6. futama
Abszolút sorrend 4 szelektív szakasz után: 1. Gál István, Oroszlán Tibor (Art Off Road SE, G. Baba Proto) 1:09:29, 2. Rigler, Maurer (R&R Motorsport, Toyota RAV4) 1:54 p h., 3. Liszi, Tóth D. (4x4 Off Road Club, Mitsubishi Pajero) 1:59 p h., 4. Szalay, Bunkoczi (Szalay Dakar Team, Opel Frontera) 2:26 p h., 5. Ács, Bagics (RTL Motorsport Klub, Nissan Pick-Up) 2:56 p h., 6. Kristóf, Hujber (Premier Motorsport, Bowler) 3:43 p h.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik