Amint várható volt, a tegnapi első, 110 kilométeres szelektív szakasz sok mindent eldöntött ezen a viadalon. Egyrészt azt, hogy Rigler Zoltán és Liszi László nem állhat fel a dobogóra - utóbbinak a hátsó futóművével voltak gondjai, és előbbit is a technika ördöge hátráltatta.
Másrészt arról is döntött a szakasz, hogy a Gál István, Oroszlán Tibor kettős megtartotta vezető pozícióját, mögé pedig a Szalay Balázs, Bunkoczi László duó zárkózott fel.Gálnak majdnem kétperces előnye volt, ám a második szelektív szakaszon defektet kapott, emiatt ötven másodpercre csökkent a fórja. Szalay a záró szakaszon támadást indíthatott volna, ám ebben egy eltévedés megakadályozta. Három-négy kilométert bolyongott, mire visszatalált a helyes útra (a szűk szakaszon nem lehetett megfordulni), és ezzel elszálltak győzelmi reményei.Gál ugyanakkor idei harmadik győzelmét aratta. Ez a legjobbkor jött neki, hiszen a viadal dupla szorzós volt, jócskán növelte előnyét az összetettben, már 55 ponttal vezet Szalay előtt.A pontverseny második helyére a negyedik pozícióból Szalay zárkózott fel, akinek Opeljét szerdán hajóra teszik, mert elindul Egyiptom felé, ahol Világkupa-futam lesz három hét múlva. A dobogó harmadik fokára ezen a viadalon a Mercedesszel közlekedő Horváth Béla állhatott fel.PSI Holding-kupa, az ob 6. futama
Abszolút végeredmény:
1. Gál István, Oroszlán Tibor (Art Off Road SE, G. Baba Proto) 3:24:32,
2. Szalay, Bunkoczi (Szalai Dakar Team, Opel Frontera) 5:31 perc hátrány,
3. Horváth, Tóth Gy. (Premier Motorsport, Mercedes G 320) 15:45 p h.,
4. Ács, Bagics (RTL Motorsport Klub, Nissan Pick-Up) 18:09 p h.,
5. Liszi, Tóth D. (4x4 Off Road Club, Mitsubishi Pajero) 31:17 p h.,
6. Fuszéder, Nagy (Art Off Road SE, Bowler) 32:01 p h.
Az ob állása: 1. Gál István, Oroszlán Tibor 147 pont, 2. Szalay, Bunkoczi 99, 3. Liszi, Tóth 92, 4. Kis, Czeglédi (RTL Motorsport Klub, Nissan Pick-Up) 90, 5. Varga, Pocseg (Cross Country Club, Nissan Pick-Up) 56, 6. Palik, Darázsi (RTL Motorsport Klub, Nissan Pick-Up) 52