Ez tényleg „terep”rali volt! Az első nap vendégmarasztaló dagonya, a másodikon meg még nagyobb – rengeteg hóval és hóeséssel fűszerezve. A tereprali országos bajnokság résztvevői aligha ilyen kezdésről álmodtak a hosszú téli szünet alatt.
Mert, persze, kell a kihívás, meg akkor jó egy verseny, ha nehéz – no de ennyire?!Már az első napon jó néhányan a pálya szélére kényszerültek, és ez a második napon is folytatódott. Végül összesen hatan tudtak úgy-ahogy gond nélkül beevickélni a célba, a legrövidebb idő alatt az Ács László, Bagics Róbert kettős. Ők minden akadályt sikerrel vettek, még azokat is, amelyeknél a többiek perceket (vagy még többet) vesztegeltek. A záró nap egyik legkalandosabb momentuma az volt, amikor a második szelektív szakaszon Csasztvan Balázs Pajerója megcsúszott, keresztbe állt az úton, és feltartotta a többieket. Persze mindenki lázasan elkezdte keresni a menekülő útvonalat, amely viszont tele volt gödörrel. A sivatagi terephez szokott Kis Sándor mellől ekkor pártolt el Fortuna: nekicsúszott egy fának, és az autójának eleje annyira megsérült, hogy az utolsó szakaszt már nem is tudta teljesíteni. A másik dakaros kettős, Kristóf Márton és Simon Péter sokkal jobban járt: a harmadik helyen hozta be a célba a megviselt Bowlert, közvetlenül a Lukács András, Ferke Viktor duó mögött. Utóbbi párossal kapcsolatos érdekesség, hogy most vetették be először versenykörülmények között a Gál István által épített sárga Protót, amely remekül vizsgázott – jól bírta a csúszós-sáros terepet. 6. ADRIENN GOMBI-KUPA, AZ OB 1. FUTAMA
Abszolút sorrend az 1. nap után: 1. Ács László, Bagics Róbert (RTL Motorsport Klub, Nissan Pick-Up) 3:13:47, 2. Lukács, Ferke (Art Off Road SE, G. Baba Proto) 3:13 perc hátrány, 3. Kristóf, Simon (Premier Motorsport, Bowler) 17:59 p h.