Pokoli hőség volt pénteken Egyiptomban. Kint 38 fok, a versenyautóban körülbelül 50, a Szobi Balázs, Éder Attila, Jobbágy Ákos trió mégis fűtött. Nem mintha fáztak volna, viszont a kamion vize melegedett a mély homokban, úgyhogy be kellett kapcsolniuk a fűtést. Szakadt róluk a víz, az órájukba szerelt hőmérő 65 Celsius-fokot mutatott, de kibírták. Sokat ittak, és azzal vigasztalták magukat, hogy legalább alaposan felkészülnek a Dakar-ralira.
A viadal negyedik napján egyébként két szelektív szakaszt írtak ki a szervezők a mezőny számára: az első tempós, homokos a második sziklás, köves. Kis Sándor és Czeglédi Péter mindig is szerette a gyors szakaszokat, csakhogy az első szelektív felénél eltört az autó féltengelye, elsőkerék-hajtással pedig nem volt túl nagy élmény autózni a dűnék között. Többször meg kellett állni, és kivakarni a Nissant a homokból, de szerencsére a szervizparkig mindössze 80 kilométer volt hátra, ott pedig a csapat orvosolta a problémát. A második szakaszon Kisék defektjük ellenére ötödikek lettek, a napi összesítésben pedig a kilencedikek. Kis a gondok ellenére elégedett volt, hiszen újabb problémákkal szembesült a csapat, újabb strigula került a megoldandó feladatok mellé, úgyhogy az effajta nehézségek már biztosan nem hátráltatják a párost a januári Dakar-ralin.Folytatás szombaton a Sivába vezető 380 kilométeres szakasszal.FÁRAÓ-RALI, A TEREPRALI VK-FUTAMA 4. nap, Farafra–Baharija (a szelektív szakasz hossza: 400 km). Autósok: 4. nap, Farafra–Baharija (a szelektív szakasz hossza: 400 km). Autósok: 1. Szergej Smakov (orosz, Buggy Zil) 3:38.09, 2. Monterde, J. M. Lurquin (spanyol, belga, BMW X5) 2:08 perc hátrány, 3. Nobre, Guehennec (brazil, francia, BMW X5) 20:51 p h., ...9. Kis, Czeglédi (magyar, Nissan Pick-up) 1:03:22 óra h. Kamionosok: ...4. Szobi, Éder, Jobbágy (magyar, MAN) Az összetettben. Autósok: 1. Jose Luis Monterde 15:29:27, 2. Smakov 14:04 p h., 3. Nobre 41:40 p h., ...19. Kis 13:21.34. Kamionosok: ...4. Szobi