Ács László nagyon elszánt. Nem csoda, hiszen az év végi ezüst a tét. Liszi László pénteki kiesésével (a pilóta az első szelektívre vezető összekötő szakaszon motorhiba miatt kiállt) Ácsnak lehetősége adódott arra, hogy az év végén felálljon a dobogó második fokára – naná, hogy ki akarja használni.
A terve azonban csak egyetlen esetben teljesülhet: ha megnyeri a hét végi versenyt. És erre az előjelek alapján jó esélye van: a szombati négy szelektív szakasz közül hármat megnyert, és fölényesen, több mint ötperces előnnyel vezet a Dakar-ralira készülő Palik László előtt. Palikéknak az első két szakaszon volt némi gondjuk a Nissanjuk beállításaival, a nap második felére azonban a csapat megoldotta a problémát, és az idén már jó néhány sprint Európa-kupa pontot begyűjtő Palik rendkívüli módon élvezte a száguldást. Egész nap üldözte a nyolcszoros bajnok Gál Istvánt, és a végére sikerült is befognia. Ezzel átvette a második helyet. Gálnak amúgy nem volt egyszerű napja – de lassan kezd hozzászokni, a technika ördöge ugyanis az idén nem hajlandó békén hagyni őt. Ebben az évben nemigen volt még olyan versenye, amelyen ne lett volna technikai gondja.Ezúttal a kormányszervó ment tönkre, és bizony ezeken a kanyargós utakon ez nagyon nagy átok. Aztán meg a váz repedt meg, úgyhogy azt kellett hegeszteni, ráadásul amikor az egyik kisebb eltévedés után visszatért a helyes útra, jött hátulról a cseh Zapletal, aki annyira szűk helyen próbálta megelőzni őt, hogy nekiment hátulról. Így aztán a karosszériát is foltozni kellett. Persze a csapatnak ez sem okozott gondot. A Dakarra készülő pilóták közül Kristóf Márton van még versenyben (a bajnoki címet már korábban megszerző Kis Sándor és Szalay Balázs nem állt rajthoz a viadalon), ám nem telik nagy öröme benne, ugyanis a Bowler két napja folyamatosan „betegeskedik”, Kristóf egyetlen épkézláb szakaszt sem tudott teljesíteni eddig. De ahogy mondani szokás, a remény hal meg utoljára, hátravan még két szelektív szakasz, amelyen egyrészt megjavulhat a Bowler, másrészt az élen állók sorrendje is változhat. PSI Holding-kupa, az ob 7. futama
Abszolút sorrend a 2. nap után: 1. Ács László, Bagics Róbert (RTL Motorsport Klub, Nissan Pick-up) 3:12:31, 2. Palik, Darázsi G. (RTL Motorsport Klub, Nissan Pick-up) 5:31 másodperc hátrány, 3. Gál, Oroszlán (Art Off Road SE, G. Baba Proto Evo) 6:36 p h.