Tóth Imre jövőre egy kategóriával feljebb, a 250 köbcentisek között folytatja pályafutását a gyorsaságimotoros-világbajnokságon, egy félgyári Aprilia nyergében.
Az idén Roberto Locatelli, jövôre Tóth Imre ül ezen a 250-es Aprilián
Az idén Roberto Locatelli, jövôre Tóth Imre ül ezen a 250-es Aprilián
Tóth Imre kategóriát vált. A 125 köbcentis Apriliát egy félgyári, negyedliteres versenygépre cseréli (a márka marad). Ugyanolyanra, amilyennel az idén a világbajnokság egyetlen magyar csapatának színeiben az olasz Roberto Locatelli több dobogós helyet is szerzett.
Lesz mellette futóműspecia-lista és egy új főszerelő, aki jó néhány pilótát kirángatott már a gödörből, véget vetett rossz szériájuknak. Tóth öt évet töltött el a világbajnoki sorozat legkisebb kategóriájában, és mivel az idei szezonja egyáltalán nem úgy sikerült, ahogyan tervezte (az előző évekkel ellentétben nem tudott pontot szerezni), úgy döntött: itt az idő továbblépni. Új kihívás kellett, és ez a 250 köbcentis kategória. Locatelli pótmotorját a valenciai viadal után már tesztelte, és bár az első napon nagyon elfáradt (nem csoda, hiszen a gép jóval nagyobb és nehezebb, mint a 125-ös), a másodikon már nem volt gond, sőt az időeredmények is biztatóan alakultak.
A következő idényben ezzel a motorral, pontosabban ennek továbbfejlesztett, modernebb változatával, a folyamatos pontszerzést tűzte ki célul. Egyelőre nem tudni, ki lesz Tóth csapattársa, ám az biztos, gyári motort kap az Apriliától. Ami azt is jelenti, hogy a Team Tóth kivételes helyzetbe kerül: gyári gépet üzemeltethet. Ez nem mindenkinek adatik meg, ezeket a motorokat nem lehet csak úgy megvenni – először jogot kell szerezni rájuk, és csak azután lehet fizetni értük. A Team Tóth tehát minden szempontból továbblép jövőre – ahogy tette ezt az utóbbi időben évről évre.