Gyakorlatilag biztosra vehető, hogy az NB II-es bajnokság utolsó fordulójával (június 16.) megszakad a 2002 óta tartó együttműködés a Ferencváros és a T-Mobile között. Ez pedig azt jelenti, hogy főszponzor nélkül marad az amúgy is gazdasági nehézséggel küszködő klub. A mobilszolgáltató cég a 2006– 2007-es idényben 50 millió forinttal támogatta az FTC-t, és bár ez az összeg nagyságrendekkel kisebb, mint az első esztendőkben (először a botrányba fulladt 2005-ös Magyar Kupadöntő, majd a sorozatból való kizárás után csökkentette radikálisan a T-Mobile az éves, korábban 200 millió forintot is elérő szponzori juttatásokat), így is jelentős érvágás a Ferencvárosnak. Igaz, a vezetők ezt nem erősítették meg, ráadásul Hermány Csaba, az FTC Labdarúgó Zrt. igazgatója szerint az 50 millió forintos kiesés ellenére a Ferencváros klublicence megfelel az előírásoknak. Ezzel együtt a cél nem lehet más, mint üzleti szempontból előnyös szponzori szerződést kötni más céggel, illetve cégekkel. Erre a lehetőségre utal – egyelőre üzleti titokra hivatkozva, a támogató megnevezése nélkül – a klub elnöke, Dámosy Zsolt lapunknak adott interjújában. Hermány Csaba ugyanakkor elismerte, hogy végső megoldásként az is elképzelhető, hogy névszponzort csábítanak a futballcsapathoz, amire a korábbiakban még sohasem volt példa.