Izgalmas, ugyanakkor meglehetősen furcsa versenyt vívott a tereprali országos bajnokság mezőnye a hét végén Romániában. A Baja Eurocarpatica dupla szorzóval számított bele a hazai sorozatba, a negyven pontra jó néhányan pályáztak – végül a Palik László, Darázsi Gábor kettősé lett. Sokáig úgy tűnt, az eddig százszázalékos Kis Sándort ezúttal sem tudja megszorongatni senki, csakhogy a vasárnapi szakasz háromnegyedénél a Nissanból kiszakadt a hátsó gömbfej, cseréje 25 percig tartott. Az első hely így Szalay Balázs ölébe pottyant, ám a kiegyensúlyozottan autózó Opel-pilóta sem sokáig örülhetett: a verseny végi technikai ellenőrzéskor kiderült, hogy a jobb első rugóút három centivel hosszabb a megengedettnél, így kizárták. A történtek után Palik László pezsgőzhetett a dobogó legfelső fokán.