A jövő márciusban Ausztráliában a nagyérdemű elé gördülő Prodrive-autók valószínűleg nem sokban térnek majd el az „ezüstnyilaktól”, legalábbis a német Auto Motor und Sport szerint. Állítólag a benne ülők sem lesznek ismeretlenek a McLaren-főnök Ron Dennis és munkatársai előtt, hiszen a spanyol Pedro de la Rosa és a brit Gary Paffett neve is felvetődött mint lehetséges Prodrive-pilóta. Jelenleg mindketten a McLaren alkalmazásában állnak, De la Rosa hivatalos tesztpilótaként, Paffett pedig cserepados, inkább a német túraautó-bajnokságban foglalkoztatott újoncként. Mivel 2008-tól visszavonásig csak egy versenygéppel tesztelhetnek az istállók, a Prodrive-autók jövőre hasznos tesztadatokkal szolgálhatnak a nagy testvérnek.
A spanyolviaszt ez esetben is az olaszok találták fel, hiszen a Toro Rosso a Ferrari fiókcsapata. Mindenesetre ha véget ér a Ferrari–McLaren kémbotrány, egy jövő évi újabb adok-kapoknak jó kiinduló alapot szolgáltathat a csúcsistállók két „mozgó laboratóriuma”.
Egyelőre azonban még az idei, izgalmas (nekünk) és nyomasztó (a két élcsapatnak) szezont kell letudnia a kémbotránytól sújtott McLaren civakodó kettősének, Fernando Alonsónak és Lewis Hamiltonnak, illetve a vetélytárs gondjait kihasználni igyekvő Ferrari-duónak, Kimi Räikkönennek és Felipe Massának. A maranellóiak finnje egy másik német lapban, a Motorsport Aktuellben szembeállította a McLaren kakaskodó éllovasait a Ferrarinál – legalábbis szerinte – uralkodó békével és összhanggal. Erre rímelt a brazil kolléga, Felipe Massa nyilatkozata, aki nagyra értékelte a „Jégemberhez” fűződő kapcsolatát, főleg az ellentábor két irányba húzó klikkjeit látva.
A verseny azért a pályán dől majd el, a ferrarisoknak, főleg Kimi Räikkönennek, hat futamuk van arra, hogy megfordítsák a McLaren elleni meccset, amelyben – a Wokingban uralkodó polgárháborús hangulat ellenére – egyelőre jelentős az „ezüstnyilak” fölénye.